Home » » Keaslian IZ PURE COLLAGEN tanpa bau, pewarna, gula

Keaslian IZ PURE COLLAGEN tanpa bau, pewarna, gula

Produk kolagen semakin meluas dan popular. Pemilihan produk yang ada di pasaran terlalu banyak. Mana satu pilihan terbaik untuk kita? Sudah pasti kualiti dan harga memainkan peranan untuk kita.

Lazimnya kita tahu mengenai kebaikan kolagen yang ada di pasaran. Tahukah kita berapa banyak kolagen yang diperlukan oleh tubuh badan sekiranya kita ingin kelihatan cantik dan sihat.

Tubuh kita mulai kehilangan kolagen sedikit demi sedikit apabila usia kita meningkat 20an ke atas. Bagaimana pula sekiranya usia kita menjangkau 30an dan 40an atau 50an. Di manakah kategori umur kita?

Kita bukan saja kehilangan banyak kolagen malahan badan kita mulai sakit sendi, kulit akan kering dan kelihatan tua serta tulang akan mula rapuh.

Mengikut kajian saintifik usia yang terbaik untuk mengambil kolagen apabila memasuki fasa 25 tahun ke atas. Bagaimanapun pemilihan kolagen mengikut kemampuan dan keberkesanan.

Ini kerana badan kita memerlukan kolagen jenis 1 untuk kulit, jenis 2 untuk sendi serta tulang dan jenis 3 untuk keanjalan. Tidak semua kolagen di pasaran mempunyai 3 jenis di atas.

Keistimewaan kolagen asli ialah lengkap dengan kesemua 3 jenis kolagen di atas malahan kadar penyerapannya ialah daripada 1000 - 1500 delton penyerapan badan sekali gus ia adalah penyerapan yang sempurna.

Keaslian IZ PURE COLLAGEN tanpa bau, pewarna, gula dan yang pastinya 100% tulen.

IZ PURE COLLAGEN

Pengambilan kerap makanan tambahan kolagen mampu menggantikan kolagen yang hilang dalam badan, serta merangsang penjanaan kolagen baru.

Kolagen tulen mengembalikan kekuatan dan ketahanan kulit bagi memastikan wajah kelihatan muda.

Khasiat kolagen, pengambilan kolagen bukan saja dapat membantu mengekalkan kecantikan dan mengawet muda, tetapi juga kajian turut membuktikan faedahnya terhadap kesihatan kita.

Pengambilan kolagen asli saja mampu mencapai tahap diperlukan dan digalakkan kerana ia tidak mendatangkan kerugian malahan ia memperbaiki struktur kulit dengan lebih optimum, melawan radikal bebas, mengurangkan masalah joint, mengurangkan pigmentasi serta memperbaiki sel badan.

Kajian terbaru University Harvard USA, usia 20an memerlukan kolagen 4500-5000 mg manakala usia 30-50an memerlukan kolagen 6000-8000 mg. Peningkatan usia memerlukan penambahan kolagen dalam badan kita.

Setiap uncang Iz Pure Collagen mengandungi 10 gram kolagen tulen (10,000 mg). Pengambilan 10 gram kolagen tulen sehari boleh mencapai kesihatan dari segi kulit, joint dan tulang.

Dalam 2 minggu pengambilan akan membantu memperlihatkan perubahan pada kulit, rambut, tulang kuku, sendi dan tenaga serta melindungi sel sel kulit daripada kendur, kering, warna kulit tidak seimbang dan pigmentasi.

Contoh tapak kaki kering, pertumbuhan rambut gugur, kurang sakit sendi , kulit makin tegang/cantik, pencerahan, disamping tenaga badan lebih sihat. ia turut menguatkan elastin kulit dan tulang. Bekalan kolagen asli ini sesuai untuk yang berusia 25 tahun ke atas.

Kolagen yang asli seumpama madu lebah hutan yang khasiatnya tinggi serta kualitinya tidak diragui daripada madu lebah yang telah dicampur.

Kolagen asli ini juga salah satu elemen penting untuk kekal awet muda sekiranya pengambilan 10000 mg dijadikan supplement pemakanan kesihatan kepada pengguna yang ingin tubuh badan yang sihat dan kulit yang cantik.

Sebarang pertanyaan produk dan maklumat hubungi 0122215942/0192225942/03-40225942 atau layari www.zzbeauty.com.my

Apa kata pengguna: Salih Yaccob (artis/selebriti)

Pelbagai jenis produk kolagen di pasaran. Pilihan pengguna seperti saya adalah penting. Dalam usia saya sekarang penjagaan kesihatan amat dititik beratkan. Kerana itu pilihan saya adalah kolagen 100% tulen. Kerana kebaikannya yang meliputi semua aspek serta mengekalkan penjagaan dalaman dari hujung rambut sampai hujung kaki.

Manakala sebahagian kolagen tulen mengembalikan kekuatan tenaga dalaman bagi menguatkan sendi dan tulang selain menjaga kulit. Seharian waktu bekerja badan saya tidak terasa letih. Pengambilan kandungan 10,000 mg Kolagen Tulen adalah pilihan saya masa kini.



 
Chatroom