Home » » Dumex Dugro tawar hadiah pelancongan

Dumex Dugro tawar hadiah pelancongan

Hadiah utama bagi `Peraduan Ceria Dengan Khasiat Dumex Dugro’ ialah wang tunai RM10,000 dan percutian keluarga untuk empat orang ke London bernilai RM50,000, manakala hadiah kedua yang bernilai RM35,000 akan membawa keluarga pemenang seramai empat orang ke Disneyland Tokyo dengan wang perbelanjaan sebanyak RM8,000. Hadiah ketiga adalah percutian untuk empat orang bernilai RM25,000 ke Gold Coast Australia dan wang tunai RM5,000.

Lima hadiah sagu hati berupa wang tunai RM8,000 setiap seorang dan 500 ibu bapa lagi bakal memenangi bekalan Dumex Dugro selama tiga bulan!

Peraduan Ceria Dengan Khasiat Dumex Dugro diadakan dari 1 April hingga 30 Mei depan di Semenanjung Malaysia, manakala pengguna di Sabah dan Sarawak berpeluang menyertai peraduan sehingga 15 Jun.

Bagi menyertai peraduan unik itu, ibu bapa hanya perlu membeli satu pek Dumex Dugro, melengkapkan slogan dengan menggunakan tidak lebih daripada 20 patah perkataan, dan menghantar penyertaan mereka bersama-sama logo Dugro daripada bungkusan.

Peserta boleh menghantar seberapa banyak penyertaan yang diingini kerana bilangan penyertaan tidak dihadkan. Untuk memudahkan pengguna menyertai peraduan dan memenangi hadiah, setiap pelanggan kelapan yang menghubungi talian Dumex CareLine dan menyatakan ‘Saya ingin menyertai Peraduan Ceria Dengan Khasiat Dumex Dugro’ akan memenangi RM200 dengan serta-merta!

Untuk maklumat lanjut mengenai `Peraduan Ceria Dengan Khasiat Dumex Dugro’, layari www.dumex.com.my atau hubungi Talian Dumex CareLine di 1800 38 1038.



 
Chatroom