Home » » Hj. Lokman Abdul Hamid - Terapi Penawar Syifa

Hj. Lokman Abdul Hamid - Terapi Penawar Syifa

Hj. Lokman Abdul Hamid
(Perubatan Syifa' Al-Hidayah)
1, Jalan Bestari Indah,
Villa Bestari, Sg. Pusu,
Gombak
Tel: 019 315 9377

Perubatan Islam terapi penawar Syifa yang dikendalikan oleh Ustaz Lokman Abdul Hamid ada di siarkan dalam rancangan penawar SYIFA Siaran Astro Oasis, Channel 106. Ia menayangkan dokumentari berkenaan Perubatan Syifa' Al-Hidayah. Rancangan 13 episod ini masih disiarkan secara ulangan di Astro Oasis.

Program ini mengfokuskan untuk penyakit-penyakit seperti pelbagai jenis penyakit kanser, jantung berlubang, sakit urat saraf, masalah kesuburan, sakit buah pinggang, sakit tulang belakang, sakit angin ahmar atau stroke dan lain-lain penyakit fizikal.

Pengacara program ini adalah Saudara Ashraf Muslim. Program ini akan memaparkan kaedah rawatan perubatan islam dan temubual pesakit-pesakit yang telah sembuh melalui cara perubatan Syifa' Al-Hidayah. Ayat-ayat penawar untuk penyakit-penyakit akan juga di pamirkan dalam rancangan ini.

Jadual klinik Hj Lokman amat padat hingga temujanji untuk 2010 sudah penuh. Sesiapa yang ingin berjumpa Hj Lokman untuk tahun 2011, bolehlah mengambil nombor giliran untuk tahun 2011.

Alhamdulillah, ramai pesakit yang telah sembuh, beransur sembuh atau keadaan penyakit semakin baik setelah menjalani terapi Islam ini.

Bagi pasangan yang sukar mendapat zuriat, ramai yang berjaya mendapat zuriat setelah menjalani perubatan Syifa.

Alamat website:  http://www.syifa-alhidayah.com



 
Chatroom