Home » » Testimoni dRQ10 Herba Prima Dr Rozmey

Testimoni dRQ10 Herba Prima Dr Rozmey

"Bila doktor mengesahkan paru-paru dijangkiti kuman, saya panik kerana tidak menyangka mengalami sakit dada dan batuk berdarah berpanjangan sehingga menderita dan risau," kata Ramali Mohd Hashim.

Ramali, 50, dari Negeri Sembilan berkata, dia yang bertugas sebagai pengawal keselamatan sebelum ini mengalami masalah kesihatan apabila kerap diserang sesak nafas sehingga mengganggu tugas hariannya.

Katanya, sebelum ini dia pernah mencuba pelbagai cara termasuk rawatan kaedah tradisional, tetapi langsung tidak membantu malah keadaan kesihatannya bertambah teruk.

"Akhirnya saya berhenti kerja disebabkan masalah kesihatan agak teruk sebelum berminat mencuba produk dRQ10 keluaran dR Rozmey Group (dRG) selepas terbaca kejayaan testimoni dalam akhbar Harian Metro.

"Saya menghubungi pengedar aktif dRG, Rozie Md Zain untuk mendapatkan penerangan lanjut mengenai produk itu dan dia mengesyorkan supaya mencuba dulu untuk mendapatkan hasilnya," katanya ketika dihubungi Harian Metro, baru-baru ini.

Ramali berkata, dia kemudian membeli produk itu dengan niat sekadar mencuba sambil berharap masalahnya dapat diselesaikan.

Katanya, selepas mengamalkan produk itu selama dua minggu, dia berasa badannya semakin segar dan lebih bertenaga manakala masalah sakit dada sebelum ini tidak lagi kerap menyerangnya.

"Kini saya meneruskan kerja menoreh getah di kampung dan badan saya tidak lagi rasa tidak sihat atau tidak bermaya seperti dulu bahkan lebih bertenaga berbanding biasa.

"Saya akan terus mengamalkan produk ini kerana yakin ia dapat membantu menangani masalah dihadapi sebelum ini," katanya.

Justeru, katanya, mereka yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk dRQ10 keluaran dRG boleh menghubunginya di talian 013-2484911 atau menghubungi Rozie di talian 019-6038194.

Testimoni dRQ10 Herba Prima Dr Rozmey

Sementara itu, Presiden dRG, Datuk Che Rozmey Che Din berkata, terdapat banyak lambakan produk tiruan menggunakan jenama dRG di pasaran, namun ia tidak menjejaskan penjualan produk asli keluaran syarikatnya kerana masih mendapat sambutan pengguna.

Beliau berkata, kebanyakan pengguna terus membeli produk dRG di kaunter ibu pejabat di Bandar Darulaman, Jitra kerana khuatir terbeli produk tiruan yang boleh mengancam nyawa, malah ada yang sanggup datang dari negeri lain semata-mata untuk membeli produk tulen.

"Cara ini dapat mengelakkan pengguna keliru dengan tipu helah lanun tidak bertanggungjawab kerana mereka turut menggunakan kotak hampir sama dengan produk asli.

"Produk kami menggunakan ramuan asli yang diformulasikan saya sendiri menggunakan kepakaran sebagai doktor pakar manakala produk tiruan pula dipercayai menggunakan campuran bahan kimia berbahaya dan boleh mengancam kesihatan pengguna.

"Lanun ini berniat jahat kerana turut meletakkan pelekat amaran antilanun, namun kami menasihatkan pengguna supaya bijak memilih dan tidak membeli produk di toko jamu, kedai ubat, salun kecantikan, pasar raya dan kios kerana ia adalah produk tiruan," katanya.

Beliau turut mengesyorkan pengguna supaya membeli melalui pengedar aktif dRG secara dalam talian di laman sosial facebook, twitter, blogger, Tagged dan MySpace atau datang ke kaunter dRG di Jitra, Kedah serta melayari laman web baru dRG, dRBook.biz.

Dr Che Rozmey berkata, sebelum ini beliau turut menerima aduan pengguna mendakwa mengalami masalah kesihatan seperti pendarahan dalam perut, sukar membuang air besar, sembelit, muntah, cirit-birit dan kurang selera makan menyebabkan mereka sakit.

Katanya, pengguna perlu berhati-hati dan tidak membeli produk tiruan secara sembarangan di lima lokasi itu bagi mengelakkan sebarang komplikasi kesihatan.

"Saya menasihatkan pengguna supaya membeli produk asli keluaran syarikat dRG melalui pengedar aktif sah di Internet secara dalam talian dan membuat pembayaran melalui CIMB Clicks atau Maybank2U.com.

"Pesanan akan dihantar menerusi perkhidmatan percuma Skynet dan barangan hanya akan diterima dalam tempoh antara 24 hingga 48 jam bergantung pada lokasi," katanya.

Dr Che Rozmey berkata, syarikatnya kini mempunyai lebih 20,000 pengedar dan sejuta ahli di seluruh negara berdasarkan keyakinan serta kepercayaan yang diberi pengguna.

Menurutnya, menerusi konsep `Guna Dulu Baru Jual', pengguna amat tertarik untuk menyertai perniagaan bersama dRG memandangkan ia begitu mudah tanpa perlu menghadirkan diri menyertai seminar atau kursus keusahawanan.




 
Chatroom