Home » » IZ Fiber : Serat epal organik bantu turun berat badan

IZ Fiber : Serat epal organik bantu turun berat badan

Sebiji epal yang dimakan setiap hari cukup untuk membekalkan khasiat dan mengurangkan kolesterol dalam badan. Malah sebiji epal setiap hari cukup untuk menjauhkan diri daripada doktor.

Kajian mengenai khasiat epal dan jusnya disahkan terbukti meningkatkan kesihatan dan fungsi jantung. Jus yang mengandungi phytonutrient boleh melambatkan pengoksidan kolesterol yang tidak baik, iaitu proses pertumbuhan penyakit jantung.

Serat epal pula membantu proses penghadaman dengan mengeluarkan asid organik sewaktu bertindak balas dengan bakteria dalam usus. Kandungan asid butrik juga adalah sumber makanan sel usus yang dapat membasmi pertumbuhan sel kanser usus.

Selain itu epal juga kaya dengan serat. Lima gram serat dalam sebiji epal bersamaan dengan 20 peratus serat yang diperlukan oleh manusia dalam diet harian. Ia juga berfungsi sebagai pengimbang lemak yang baik, khususnya untuk kanak-kanak yang gemar mengambil makanan segera.

IZ Fiber "King Of Fruit" produk efektif untuk membuang lemak yang tidak diperlukan sebelum lemak diserap ke dalam badan. Ia juga membantu mengawal kolesterol secara semula jadi disamping membantu mengawal paras gula dalam darah, mengekalkan tekanan darah yang normal dan mengawal fungsi bowel yang boleh mengelakkan sembelit serta membuang toksin dari kolon.

Amalan pemakanan IZ Fiber setiap hari dapat memberi kesan positif. IZ Fiber adalah makanan kesihatan dan sebagai makanan tambahan yang membantu memberi kecukupan serat bagi individu.

Produk yang berharga RM88 x 25 paket produk minuman campuran organik epal yang berupaya membantu penyelesaian masalah lemak berlebihan.


Tidak semua orang boleh atau cukup pengambilan fiber seperti yang diperlukan tubuh badan setiap hari, jadi jalan penyelesaian yang mudah adalah dengan membekalkan serat yang mencukupi kepada badan setiap hari.

IZ Fiber adalah satu revolusi baru di mana formula yang ditemui begitu efektif dalam mengatasi masalah lemak, minyak berlebihan. Ia berbeza daripada produk lawas yang lain kerana ia tidak menyebabkan pengguna terasa sakit perut yang memulas dan cirit-birit.

Rasanya sedap dan mudah larut disediakan dengan mencampur dalam air sejuk. Hanya perlu diambil sekali selepas makan malam atau sekiranya menghadapi masalah perut buncit yang serius (keras) disyorkan dua kali sehari siang dan malam selepas makan.

IZ Fiber sesuai dimakan tidak kira lelaki mahupun wanita, malahan kanak-kanak yang berusia 10 tahun sudah boleh mengambilnya. Ia selamat dan semula jadi, dirumus dengan teliti mengikut Amalan Pengilang Baik (GMP) dan halal.

Pengambilan bersama dengan IZ Pure Apple Tea RM68 x 25 paket amatlah disyorkan. Epal mengandungi banyak mineral dan vitamin yang dapat memperkuatkan pengaliran darah dan juga mengandungi asid malat dan asid tartarik, yang dapat membantu mencegah gangguan fungsi hati dan pencernaan.

Bagi kesan yang lebih efektif, disyorkan pengambilan IZ Pure Apple Tea yang juga dapat menurunkan kolesterol dan sekali gus membantu tubuh untuk membakar lebih kalori. Kulit epal mengandungi pectin yang dapat membantu membuang toksin dari tubuh dan menurunkan kolesterol dan mempercepatkan pembakaran lemak berlebihan.

Pengambilan IZ Pure Apple Tea satu uncang direndam menggunakan air panas dan minum sewaktu suam untuk tindak balas yang baik ataupun dijadikan minuman harian. Penurunan secara efektif dapat dilihat apabila pengambilan IZ Fiber dan IZ Pure Apple Tea diambil secara teratur.

Pengedar diperlukan untuk memperluaskan pasaran di setiap negeri. Hubungi talian 012-2215942/019-3135942/019-2225942/03-40225942 atau layari laman web www.izfiber.com

Apa kata pengguna:

Liza - 019-4655534 (Bukit Mertajam, Pulau Pinang)

Suatu ketika dulu saya mengalami masalah perut buncit, membuatkan saya sering memakai baju besar untuk menutup perut. Melalui pengiklanan IZ Fiber membuatkan saya mencuba IZ Fiber dan digandingkan dengan satu produk pelangsingan X di pasaran. Selepas pengambilan IZ Fiber dan Apple Tea, beberapa hari kemudian perut semakin kempis. Dulu berat saya mencecah 70 kg tetapi kini sudah 52 kg. Badan pula semakin langsing serta saya selesa menggunakan pelbagai fesyen baju terkini.



 
Chatroom