Home » » Gain 5 Dr Rozmey bantu dapatkan tubuh idaman, testimoni Gain 5

Gain 5 Dr Rozmey bantu dapatkan tubuh idaman, testimoni Gain 5

"Sejak di bangku sekolah, saya memiliki saiz badan kecil sehingga kelihatan begitu kurus selain berat badan tidak pernah naik.

"Pelbagai cara dilakukan termasuk makan dengan banyak untuk menaikkan berat badan, namun sia-sia," kata Mohd Muliadi Salleh@Abdullah.

Mohd Muliadi, 34, dari Terengganu, berkata, dia memakai baju bersaiz M sejak dari zaman remajanya hingga sekarang.

Katanya, disebabkan bertubuh kecil, dia nampak muda atau seperti lelaki bujang walaupun sudah berkahwin.

"Saya mahu juga nampak berisi seperti orang lain kerana memiliki badan yang kecil nampak seolah-olah tidak sihat dan kurang bertenaga.

"Kerjaya saya sebagai jurutera memerlukan kelihatan kemas dan bergaya, tetapi saya masih boleh memakai kemeja-T kanak-kanak berusia 12 tahun," katanya.


Mohd Muliadi berkata, dia terbaca mengenai produk Gain 5 keluaran dR Rozmey Group (dRG) dan tertarik untuk mencuba lalu menghubungi pengedar aktif dRG, Dazarul Mohd Baharin untuk mendapatkan maklumat lanjut .

Menurutnya, dia membeli produk Gain 5 dan selepas mengamalkan produk itu selama dua bulan, berat badannya naik hingga 60 kilogram (kg) berbanding 52kg sebelum ini disebabkan selera makannya bertambah.

"Saya menyasarkan berat badan naik hingga 65kg dan masih meneruskan pengambilan produk Gain 5 untuk mendapatkan berat badan seimbang," katanya.

Justeru, katanya, mereka berminat mendapatkan keterangan lanjut mengenai produk Gain 5 atau produk lain boleh menghubungi isterinya, Roslinawati Abdul Wahab di talian 013-9563213 atau Dazarul di talian 013-5305307.

Sementara itu, Presiden dRG, Datuk Dr Che Rozmey Che Din berkata, produk Gain 5 diformulasikan beliau bertujuan membantu meningkatkan selera makan bagi mereka yang memiliki saiz badan begitu kurus.

Beliau berkata, kebanyakan testimoninya berpuas hati dengan pengambilan produk berkenaan kerana merasai perubahan apabila berat badan meningkat selepas mengamalkannya selama sebulan bergantung pada imun badan seseorang.

"Ramai pengguna yang sangat kurus kini sudah mampu tersenyum apabila dapat menaikkan berat badan untuk kelihatan bergaya seperti orang lain kerana sebelum ini ada yang pernah memakai kemeja-T kanak-kanak kerana saiz badan sangat kecil," katanya.

Katanya, syarikatnya kini mempunyai lebih 20,000 pengedar dan satu juta ahli di seluruh Malaysia dan pertambahan itu berdasarkan keyakinan serta kepercayaan yang diberi pengguna.

Beliau berkata, dengan menggunakan konsep 'Guna Dulu Baru Jual', pengguna tertarik untuk menyertai perniagaan bersama dRG kerana konsep itu sangat mudah disebabkan tidak perlu menghadiri seminar atau kursus keusahawanan.

Menurutnya, lambakan produk tiruan menggunakan jenama dRG masih berleluasa di pasaran gelap, namun ia tidak menjejaskan penjualan produk tulen keluaran syarikatnya.

Malah, katanya, kebanyakan pengguna hanya membeli produk di kaunter dRG di Bandar Darulaman, Jitra kerana khuatir terbeli produk tiruan yang boleh mengancam nyawa selain ada yang sanggup datang dari negeri lain untuk membeli produk tulen.

"Produk kami menggunakan ramuan asli diformulasikan saya sendiri menggunakan kepakaran sebagai doktor pakar, manakala produk tiruan pula dipercayai menggunakan campuran bahan kimia berbahaya dan boleh mengancam kesihatan pengguna.

Beliau mengesyorkan pengguna membeli melalui pengedar aktif dRG menerusi online di laman sosial Facebook, Twitter, Blogger, Tagged dan MySpace atau laman web dRBook.biz atau datang terus ke kaunter dRG di Jitra, Kedah.

"Saya menasihatkan pengguna membeli produk asli keluaran dRG melalui pengedar aktif yang sah di Internet secara online," katanya.

Menurutnya, pengguna boleh melayari laman web, www.herbaprima.com.my atau facebook www.facebook.com/datukdrrozmeyhpm atau melayari enjin carian, www.drplaces.com atau menghantar e-mel di sales@herbaprima.com.my atau drrozmey@gmail.com.

Katanya, mereka boleh menghubungi talian 012-5330276, 019-4466324, 012-5330748, 04-9164262, 04-9178213 dan 04-9178129 atau menghantar faksimili di talian 04-9178566 atau 04-9174566.





 
Chatroom