Home » » Testimoni dR101 dR Rozmey , bantu cergas minda

Testimoni dR101 dR Rozmey , bantu cergas minda

Produk dR101 keluaran dR Rozmey Group (dRG) bukan saja digunakan golongan dewasa, malah pelajar sekolah dan universiti yang mengalami masalah hilang tumpuan dalam kelas, mengantuk dan lemah daya ingatan.

Antara yang turut menggunakan produk itu termasuk Syazrul Ikmal Haikal Rozamir, 8, yang sebelum ini kurang memberi tumpuan dalam pelajaran, malah begitu malas menyiapkan kerja rumah.

Berikutan itu, kakaknya, Nur Syahiza, 18, sanggup menjadi ahli dRG semata-mata mahu membelikan produk dR101 untuk adiknya itu selain berminat menjadi usahawan dRG.

Penajanya, Nur Shahira Md Subre, 20, berkata Syazrul Ikmal sebelum ini agak nakal, sering mengantuk dalam kelas dan tidak mendengar kata ibunya, Zawiyah Md Nawi, 40-an menyebabkan keluarganya risau dengan perangainya yang langsung tidak menunjukkan minat dalam pelajaran.

"Nur Syahiza kemudian menghubungi saya selepas terbaca iklan dalam Harian Metro mengenai produk dR101 dan berminat mencuba apabila melihat ramai yang sudah mencuba.

"Saya mengesyorkan supaya adiknya mencuba produk itu kerana dihasilkan dalam serbuk minuman berperisa oren yang enak bagi membantu meningkatkan kecerdasan otak dan meningkatkan pengedaran darah lalu dia bersetuju membelinya," katanya ketika dihubungi Harian Metro, baru-baru ini.

Nur Shahira berkata, Syazrul Ikmal kemudian mencuba satu peket produk dR101 setiap hari sebelum ke sekolah dan selepas beberapa minggu mendapati ada perubahan dalam dirinya apabila tidak lagi mengantuk, malah semakin rajin membuat kerja sekolah.

Katanya, murid itu juga semakin bersemangat dan bertenaga berbanding sebelum ini dan dia gembira dengan perubahan itu.

Sehubungan itu, pengguna yang berminat mengetahui lebih lanjut produk dR101 boleh menghubunginya di talian 013-2988890 atau Nur Syahiza di talian 013-9490787.

Sementara itu, Presiden dRG, Datuk Dr Che Rozmey Che Din berkata, produk dR101 sesuai untuk semua peringkat usia terutama pelajar selain warga emas.

Menurutnya, produk dihasilkan daripada ramuan herba itu berupaya menangani masalah kurang daya ingatan manakala gingko mampu membaik pulih daya ingatan dengan meningkatkan pengaliran dan peredaran darah ke otak.

"Produk itu mampu menangani masalah pening dan ketidakseimbangan badan, sakit kepala dan kemurungan terutama mereka yang lanjut usia," katanya.

Dalam pada itu, beliau berkata, pengguna perlu membeli produk tulen dRG, bukan produk tiruan yang dijual di pasaran terbuka.

"Produk tulen boleh didapati menerusi pesanan melalui pengedar aktif atau membeli terus di kaunter dRG Bandar Darulaman, Jitra, Kedah.

"Kami bimbang jika pengguna yang keliru terbeli produk tiruan yang dikhuatiri diperbuat daripada serbuk tepung dan mempunyai bahan kimia.

"Pengguna diminta tidak membeli produk di toko jamu, salun kecantikan, kedai ubat, pasar raya dan kios kerana dikhuatiri palsu," katanya.

Katanya, produk tiruan menggunakan bungkusan sama dengan dRG, tetapi ramuannya berbeza dan pihaknya tidak bertanggungjawab jika pengguna mengalami sebarang masalah.

"Produk tiruan dijual lebih murah berbanding RM150 sekotak untuk ahli dan RM200 untuk bukan ahli. Harga semua produk keluaran dRG akan dinaikkan RM10 sekotak bermula 1 Mac depan bagi menampung peningkatan kos pembungkusan dan bahan herba diimport dari Eropah dan Amerika," katanya.

Beliau berkata, pengguna boleh melayari laman web rasmi dRG di www.herbaprima.com.my atau Facebook www.facebook.com/datukdrrozmeyhpm atau melayari enjin pencarian dRG www.drplaces.com atau menghantar e-mel dRG di sales@herbaprima.com.my / drrozmey @gmail.com.

Mereka boleh menghubungi talian 012-5241097/ 017-4490686/ 017-4280741 atau 04-9164262/04-9175466/ 04-04-9175846 atau faksimili di talian 04-9173645 atau 04-9175867.



 
Chatroom