Home » » Iz Fiber II - Revolusi penyingkiran lemak

Iz Fiber II - Revolusi penyingkiran lemak

Iz Fiber II
Ramai yang mengalami masalah perut buncit, tidak kira lelaki atau pun wanita. Bagi wanita yang melahirkan anak khususnya, masalah perut buncit sudah menjadi kebiasaan sehinggakan ada terpaksa memakai baju besar untuk menutupi perut yang mungkin disangkakan masih hamil.

Masalah perut buncit adalah disebabkan cara penjagaan atau pengambilan makanan yang berlemak. Sistem penghadaman yang tidak betul, sukar membuang air besar dan tidak bersenam menyebabkan berlaku pengumpulan lemak di dalam badan.

Lemak berlebihan inilah yang merunsingkan kerana ia bukan saja mencacatkan penampilan tetapi boleh memudaratkan kesihatan.

Berdepan dengan masalah perut buncit, sering kali pelbagai alasan atau sebab diberikan.

Iz Fiber II

Misalnya, bagi wanita yang baru lepas bersalin menyatakan berat badan semakin naik dan susah hendak turun sebaik saja melahirkan anak. Ada juga memberitahu, badan mereka sememangnya cepat naik walaupun makan sedikit.

Tiada masa bersenam

Selain itu ada yang memberi alasan, tiada masa bersenam dan dibebani banyak kerja. Pada masa sama, ada yang tidak memikirkan masalah berkenaan kerana pasangan tidak kisah jika memiliki bentuk badan yang gemuk.

Bagaimanapun, dalam usaha membantu individu mengalami masalah pengumpulan lemak berlebihan, ZZ Marketing syarikat Bumiputera yang menjadi pengeluar produk penjagaan makanan tambahan kesihatan, memperkenalkan Iz Fiber II.

Produk berkenaan adalah revolusi baru iaitu formula ditemui dengan serat yang tinggi dan dikatakan, efektif dalam membantu mengatasi masalah sembelit, daripada lemak dan minyak yang berlebihan dari badan yang turut mengakibatkan perut menjadi buncit.

Rumusannya mengandungi serat epal organik dan tanpa bahan kimia yang dikatakan, boleh membantu membuang kolesterol dan lemak tidak diperlukan sebelum lemak diserapkan ke dalam badan.

Khasiat lain, menangani masalah sembelit dan membantu membuang gula berlebihan dalam badan.

Minuman kesihatan berkhasiat ini boleh diambil oleh semua termasuk ibu menyusu dan kanakkanak berusia 10 tahun ke atas. Cara pengambilan disyorkan bancuh satu uncang dengan air sejuk biasa, lalu diminum selepas makan.

Produk ini dikilangkan bertaraf amalan Pengilangan Yang Baik (GMP) dan sudah berada di pasaran. Ia dijual pada harga RM39.90 sekotak. Sesiapa yang berminat menja stokis atau pengedar boleh layari facebook Zz Beauty.



 
Chatroom