Home » » Stem sel epal membantu penurunan berat badan

Stem sel epal membantu penurunan berat badan

Stem sel epal membantu penurunan berat badan

Wanita memang taksub dalam aspek segi penjagaan tubuh badan. Mereka bimbang menjadi gemuk, buncit, lemak di sana sini, muka tembam, paha besar dan bermacam-macam masalah lagi.

Wanita sanggup berbelanja dan mengeluarkan wang demi mendapatkan tubuh yang langsing .

Selain menjaga pemakanan, rawatan daripada luar juga harus diberikan penekanan. Ada yang berjumpa doktor bagi mendapatkan nasihat mengenai pemakanan yang perlu untuk mendapatkan bentuk badan yang langsing . Ada juga yang ke pusat-pusat pelangsingan namun kosnya pula tinggi.

Tahukah anda stem sel daripada epal dapat membantu anda mengatasi masalah ini?

Apa itu stem sel epal?Di Switzerland rata-rata penduduknya mengamalkan memakan sejenis buah epal diberi nama Uttwiler Spatlauber yang membekalkan banyak khasiat kepada kesihatan.

Buah epal ini sangat istimewa kerana ia berupaya kekal segar dalam tempoh enam hingga lapan bulan walaupun tidak diletakkan di dalam peti sejuk.

Lebih menarik buah ini kaya dengan phytonutrien, protein dan mempunyai sel hidup yang tahan lama.

Stem sel epal berkesan menjadikan seseorang individu itu kembali merasai nikmat keremajaan dan menggalakkan pertumbuhan sel kulit dan membaiki epidermis iaitu lapisan luar kulit selain membentuk pigmen kulit.

Selain itu, stem sel ini juga berupaya memulihkan sistem kardiovaskular, risiko penyakit jantung, strok dan kolestrol tinggi serta mengawal diabetis, meningkatkan sistem imunisasi badan serta melegakan penyakit sendi.

Istimewanya, stem sel epal mampu memberi kesan positif kepada manusia kerana ia berupaya memperbaiki tisu dan sel dalam badan dan menggalakkan penghasilan sel baru.

Ia juga boleh membantu melindungi sel induk kulit manusia daripada unsur yang boleh merosakkan kulit seperti sinaran ultra ungu (UV).

Menurut hasil kajian epal bukan sahaja dianggap sebagai bahan anti oksida malah ia juga mampu mencegah penyakit barah.

Secara tidak langsung ia boleh menghalang sel dalam badan daripada mengalami kerosakan dan mematikan bahan radikal bebas yang berbahaya.

Buah epal juga mengandungi elemen kesihatan ohytonutrient yang boleh melambatkan proses pengoksidaan kolestrol yang tidak baik iaitu satu proses yang berperanan dalam pertumbuhan penyakit jantung.

Selain itu, buah epal turut memiliki khasiat tersendiri yang bertindak mencantikkan kulit, sekali gus mengatasi masalah penuaan. Ia juga mengandungi kandungan vitamin C yang tinggi dan berupaya menggalakkan pembentukan gigi, tulang, tisu bawah kulit dan rawan yang sihat. Kasilnya, stem sel epal sememangnya berkesan mengembalikan keremajaan kulit dan menggalakkan pertumbuhan sel premium kulit yang menjadi sumber utama untuk membaiki epidermis iaitu lapisan luar di samping menggalakkan pembentukan pigmen kulit.

L'AROME Slimming Serum
Stem sel epal

Menyedari khasiat setem sel untuk wanita, produk yang dinamakannya L'arome dihasilkan untuk berfungsi membakar lemak pada bahagian-bahagian yang lemak sering berkumpul, iaitu di perut, paha, pinggang dan bawah lengan.

Formula yang diekstrak daripada tumbuh-tumbuhan ini dapat membantu memecahkan lemak, menyahkan toksik dan air berlebihan dalam badan.

Ia juga menghalang pembentukan lemak di samping melancarkan pembuangan air besar dan kecil.

Dengan hanya menyapu krim ini pada pada bahagian badan, anda boleh membuang lemak berlebihan.



 
Chatroom