Home » » Sinopsis Suami Sebelah Rumah lakonan Ayda Jebat

Sinopsis Suami Sebelah Rumah lakonan Ayda Jebat

Sinopsis Suami Sebelah Rumah

Suami Sebelah Rumah mengisahkan Eryna (Ayda Jebat) terpaksa melamar Amar untuk menjadi suaminya apabila tunangnya,Azlan lakonan Nazrief Nazri meminta pertunangan mereka diputuskan pada hari pernikahan mereka. Amar, lakonan Izzue Islam yang ternyata mencintai Eryna sedari kecil menerima permintaan Eryna dengan seikhlas hati.

Tanpa pengetahuan ibu bapa masing-masing Eryna memaksa Amar untuk tinggal berasingan setelah mereka berpindah ke Kuala Lumpur.

Amar akur dengan kehendak Eryna yang masih lagi belum bersedia untuk membuka pintu hati untuknya. Amar tekad untuk berusaha memikat hati Eryna dan cara terbaik ialah dengan menjadi suami sebelah rumah Eryna!
Sinopsis Suami Sebelah Rumah lakonan Ayda Jebat

Kehadiran Amar menceriakan Iman dan Anis, teman serumah Eryna. Eryna sedaya upaya cuba merahsiakan tentang suaminya, yang kini tinggal bersebelahan dengannya. Keadaan menjadi kalut apabila teman serumah Eryna iaitu Anis jatuh hati dengan Amar.

Walaupun Eryna pernah menyatakan yang dia tidak akan pernah suka atau jatuh cinta dengan Amar, kesungguhan Amar sedikit sebanyak berjaya mengetuk pintu hatinya namun dia cuba menafikan.

Bagaimana reaksi Eryna apabila suaminya sendiri menjadi rebutan rakan-rakannya?

Adakah Eryna masih lagi jual mahal dengan suami sebelah rumahnya itu?



 
Chatroom