Home » » Total Image Fast Loss Drink - Minuman penghapus lemak

Total Image Fast Loss Drink - Minuman penghapus lemak

Minuman penghapus lemak


Mengurangkan berat badan berlebihan tanpa implikasi kepada kehidupan seharian mungkin kelihatan mustahil namun Total Image Fast Loss Drink menjanjikan kaedah lebih mudah untuk pengguna.

Berbentuk cecair dalam botol, produk ini dihasilkan untuk memberi penyerapan optimum dan pengguna hanya perlu minum satu botol sehari dengan kesannya dapat dilihat dalam sebulan.

Minuman penghapus lemak ini dihasilkan khusus untuk cara hidup masyarakat masa kini yang aktif dan mengejar masa, malah pengguna masih boleh menikmati hidangan kegemaran tanpa kerisauan dengan mengamalkan meminumnya.

Total Image Fast Loss Drink dihasilkan di Perancis dan membantu mengurangkan antara dua dan tiga kilogram dalam masa sebulan. Ia dijamin 100 peratus selamat dan dihasilkan daripada bahan semula jadi yang terdapat dalam tumbuhan serta herba.
Total Image Fast Loss Drink
Dihasilkan melalui dua kaedah saintifik iaitu menyekat lemak dan karbohidrat, produk ini menyelesaikan masalah kenaikan berat badan, bengkak air dalam badan, saiz berlebihan serta masalah perut buncit dan kembung, sekali gus meningkatkan keyakinan diri.

Hasil mengamalkan pengambilan minuman enak ini bukan saja dapat dilihat pada pengurangan berat badan, malah ia akan membentuk tubuh badan terutama di bahagian punggung serta menguatkan bahagian paha selain membantu mengecilkan pinggang.


Diperkuatkan lagi dengan kombinasi pelbagai vitamin dan mineral, semestinya ia bukan sekadar merampingkan tubuh, tetapi juga menyihatkan badan.

Atas permintaan ramai, Total Image sekali lagi mempromosikan pek kombo baru pada harga RM155 untuk 30 botol merangkumi bekalan untuk sebulan dengan penjimatan RM23 bagi setiap pek (harga asal RM178).

Produk ini disahkan halal oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dan ia kini boleh didapati di Guardian, Watsons, Caring, Vitacare dan semua farmasi utama.

Hubungi 03-62721111, lawati Facebook di www.facebook.com/TotalImageMalaysia atau laman web www.totalimage.com.my



 
Chatroom