Home » » Gambar Aizat Dulu Dan Sekarang

Gambar Aizat Dulu Dan Sekarang








Gambar Aizat Ketika Gemuk Dan Kurus.

Pelatun lagu popular, Sahabat, Hanya Kau Yang Mampu dan Lagu Kita ini semakin hari semakin diminati. Bukan saja dek lagu dendangannya yang mesra telinga tetapi juga perubahan imejnya daripada seorang remaja yang 'bulat' kepada seorang remaja yang semakin susut berat badannya.

Malah, penampilannya juga semakin menarik. Sesuai dengan lagu-lagu yang dibawakannya.

Sungguhpun Aizat atau nama sebenarnya Muhammad Aizat Amdan yang kini berusia 19 tahun, semakin diminati, ada juga cerita-cerita kurang enak tentang pengurangan berat badannya yang dulu pernah mencapai sehingga 120 kilogram.

Ada yang mengatakan dia mengambil jalan mudah dengan melakukan pembedahan dan ada juga yang mendakwanya mengambil bahan terlarang untuk kurus dalam kadar segera.

Aizat yang mendengar soalan panas Kosmo! ini hanya mampu tergelak besar sambil mengatakan dia bukan gila untuk merosakkan diri sendiri.

"Tidaklah, mana ada saya buat bedah-bedah tu semua. Sebenarnya saya lagi takut dengan pembedahan sebab boleh mati. Saya tidak sanggup dan tidak percaya pada benda yang senang.

"Semua benda yang kita inginkan haruslah disertakan dengan usaha kalau tidak pasti tidak dapat apa yang kita nak. Macam saya bersenam, kurangkan makan. Selain untuk kesihatan bila saya kurus, itu satu perkara yang bagus sebab itu saya ingin kekalkan,"ujar Aizat.

Dia yang tidak berkecil hati dengan tohmahan yang dilemparkan kepadanya menganggap ia adalah lumrah dunia seni, dan sejak dia terlibat dalam AF musim ke lima dia sudah pun bersedia daripada metal dan fizikal.

"Benda ini biasalah, bukan semua benda yang saya buat orang suka. Saya tidak kisah pun sebab saya tidak lakukan apa-apa kesalahan kecuali mengecilkan sikit saiz badan saya (ketawa).

"Saya tidak pernah menipu, apa saja yang saya buat biarlah keluarga yang tahu segalanya. Sekarang ini, saya selesa dan bahagia dengan diri saya yang baru," terang Aizat.



 
Chatroom