Home » » Lirik Penyembuh Rindu - Mawi ft Diana

Lirik Penyembuh Rindu - Mawi ft Diana

Lirik Penyembuh Rindu - Mawi ft Diana

Adakah kau berada di sana
Ku dapat rasa kehadiranmu
Walau hanya di dalam kalbu
Ku merindumu selalu

Pelik juga tapi kupun rasa
Bagai kau berdiri disisiku
Terkenangkan waktu ketika
Berdampingan bersama-sama

Setiap pertemuan
Pasti akan temu detik perpisahan
Walau kini terpisah
Kenangkanlah saat indah
Sebagai penyembuh rindu

Kita tak ditakdirkan bersama
Untuk masa yang lebih lama
Biarpun hanya seketika
Kehadiranmu dirasa..rasa

Setiap pertemuaan
Pasti akan temu detik perpisahan
Walau kini terpisah

Kenangkanlah saat indah sebagai penyembuh rindu
Kenangkanlah saat indah sebagai penyembuh rindu



16 Komen:

hafiz said...

ada download lagu ni tak...kalau ada bagi ek..

Anonymous said...

great!

dilla anuar said...

lagu ni igtkan saya kat arwah tunang... T_T

Gadis H said...

suka sangat lagu nih .... ^_^

Sae said...

memula tu sy zx into ngn lagu ni..sbb mawi kan.. tp ble pg tengok Magika aritu...terrrrrr suke...sampe la....hehe....wey, kawan2 layan!!

rynn96 said...

best r lgu nie..
aq ske sgt..
anyway ,thanx...

Anonymous said...

best nyer lgu nie teringt mase aq ngah couple ngan awek lame aq

Aisyah said...

suke ekk lagu ni buat aq tertidor..... tapi sedap ler....

Anonymous said...

jatuh cinta ngan lagu ney....

love is forever said...

best giler lagu nih :) sharing

ayien said...

sedap lagu nie,menarik hati saya.saya selala dengar lagu nie jika saya sedih.....terima kasih kepada pencita lirik lagu ini kerana menciptanya......

Anonymous said...

mula2 ingatkan lagu ni x best... tp lame2 dengar.. ase best plak... tengok cerita magika, sampai sekarang x jemu2 tengok crita 2....

Anonymous said...

Saya teringat dengan Cikgu saya dan kawan-kawan saya jalan raye, tringat lagu ni sbb cikgu saya dah tk ajar saya .. :(

Anonymous said...

best lagu ni..tapi lagu ni tak de utk download :(

Anonymous said...

dngar lagu ne..tringatkn kat exbf.. :'(

Anonymous said...

Best gila la lagu ni . Biladengar lagu ni selalu teringat kaat Cikgu . ='(( ♥♡♥

Post a Comment

Affiliates

 
Chatroom