Home » » Hapus lemak perut buncit D'Apple Fiber

Hapus lemak perut buncit D'Apple Fiber

Langkah pertama untuk mengatasi perut buncit dan sembelit.... jika tidak membersihkan dalaman badan secara betul melalui sistem membuang lemak, toksin dan minyak dari badan.

D'Apple Fiber...Fungsi utama:

1. Melegakan sembelit

2. Mengempiskan perut buncit

Pembersihan usus ialah langkah pertama untuk mencegah sembelit dan mengempiskan perut

Bahan buangan semakin terkumpul dalam usus disebabkan cara pemakanan yang tidak tetap dan terlalu kuat makan. Ini adalah satu faktor yang menyebabkan sembelit. Oleh itu pembersihan usus ialah langkah pertama untuk mencegah sembelit dan perut buncit.


Kesan setelah pengambilan D'Apple Fiber selepas 1-5 hari

1. Sewaktu pembuangan najis banyak (mungkin berbau busuk dan berwarna hitam)

2. Pembuangan lebih daripada sekali - Masalah sembelit bertambah baik

Selepas 15 hari

1. Toksik semakin berkurangan

2. Lemak, minyak, lendir yang tak diperlukan semakin terbuang

3. Perut semakin kurang buncit dan badan semakin langsing

Produk D'Apple fiber yang berharga RM69.90 SM dan RM75.90 SS mendapat sambutan di kalangan pengguna lelaki dan wanita yang menghadapi masalah perut buncit. Ramai yang berjaya mendapat perut kempis dengan cara pengambilan yang betul. Keberkesanannya terbukti melalui testimoni pengguna yang mendapat perut yang lembut dan kempis.

D'Masha mempunyai teknologi terbaru satu kelainan yang mesti dicuba bagi yang mengalami masalah berat badan (obesiti). Sekiranya anda sedang tercari-cari produk diet atau diet formula untuk turunkan berat badan Try 2 Slim adalah jawapan tepat. Minuman yang sempurna bagi yang inginkan badan langsing secara sihat bertindak memberikan rasa kenyang atau mengurangkan pengambilan makanan.

Berkesan untuk kuruskan badan tanpa kegemukan semula. Formulasi Try 2 Slim yang berharga RM69.90 produk yang mendapat kelulusan kementerian dan halal selamat digunakan. Formulasi dari Roselle Extrak, Aloe vera dan Mirifica kaya dengan khasiat untuk tenaga dan memberi rasa kekenyangan semula jadi tidak kira bila waktu yang diperlukan anda boleh tentukan bila masa anda mahu diet sama ada pagi, tengahari atau malam. Bancuh satu paket dengan segelas air suam atau sejuk biasa dan diminum.

Pengambilan selepas sarapan pagi atau bila bila masa yang sesuai untuk berdiet. Atasi obesiti dengan Try 2 Slim serta pengambilan yang disyorkan. Untuk kesan yang lebih efektif pengambilan bersama D'Apple Fiber amatlah disyorkan kerana D'Apple Fiber mempunyai serat yang tinggi dalam proses pembuangan lemak yang tidak diperlukan.

Stokis dan pengedar diperlukan untuk mendapatkan maklumat dan keterangan lebih lanjut hubungi 012-625 2631 / 019-239 2240 / 03-4031 2631 / 012-671 6969 / 07-353 1098 / 017-601 1481 / 016-215 9286 serta layari facebook : D'Apple Fiber.



 
Chatroom