Home » » Berat badan Lisa Surihani naik selepas kahwin

Berat badan Lisa Surihani naik selepas kahwin

Lisa Surihani kata berat badannya meningkat 4 kilogram selepas 3 bulan berkahwin dengan Yusry.

Namun Lisa memang berhasrat untuk menaikkan berat badannya kerana merasakan dirinya terlalu kurus.

Lisa Surihani

"Berat sebelum kahwin 46 kilogram dan sekarang telah bertambah kepada 50 kilogram dan saya gembira dengan peningkatan itu kerana berat badan saya dibawah paras ideal sebelum ini,"

Lisa tidak mengetahui punca peningkatan itu namun tidak menafikan bahagia bergelar isteri sebagai salah satu sebab kepada penambahan itu.

"Mungkin tengah bahagia kot," ujarnya bergurau.

Lisa dan Yusry berkahwin pada 23 Mac lalu dan pernikahan mereka diadakan di Hotel Marriot, Putrayaja.

Dalam pada itu, Lisa berkata, kehidupan sebagai seorang isteri adalah sangat menyeronokkan walaupun kedua-dua mereka sering sibuk dengan kerjaya masing-masing.

Bagiamanapun kata Lisa, dia bertuah kerana mereka saling memahami tentang tanggungjawab dan kerjaya tambahan pula berada dalam satu industri yang sama.

"Yusry banyak bertolak ansur apabila cuba mengikut jadual kerja saya supaya kami dapat menghabiskan masa berkualiti bersama.

"Apabila saya sedang bekerja dia juga akan turut bekerja dan akan berhenti selepas saya selesai menjalani penggambaran," ujarnya.

Tambah Lisa, kadang-kala suaminya itu akan bertandang ke lokasi penggambarannya untuk membuat kerja sementara menunggunya.

Sementara itu, Lisa berkata dia mungkin tidak akan menerima lagi sebarang tawaran untuk berlakon dalam drama bersiri kerana ingin menumpukan lebih perhatian terhadap rumah tangga dan suami.

Ujar Lisa, drama bersiri Dimanakan Juwitaku sebanyak 15 episod untuk siaran Astro Ria yang sedang menjalani penggambaran berkemungkinan akan menjadi siri terakhirnya.

"Keputusan ini bukan atas paksaan Yusry atau daripada orang lain tetapi atas kesedaran diri sendiri kerana apabila sudah berkahwin tumpuan dan tanggunjawab saya sebagai isteri telah berubah.

"Walaubagaimanapun itu cuma kemungkinan dan jika rezeki memang kepada drama bersiri saya tetap akan buat," katanya.



 
Chatroom