Home » » Lirik Lagu Jangan Nakal - Alif

Lirik Lagu Jangan Nakal - Alif

Lirik Jangan Nakal - Alif

Semua tahu kamu cantik
Semua tahu kau menarik
Kau bidadari terhebat
Membuat cintaku makin kuat

Kadangkala ku cemburu buta
Saat ramai mata terpesona
Terlebih saat ku mahu pergi
Di saat itu kau ada di sini

Chorus
Please please please
Kamu jangan nakal
Ku pergi sebentar
Bukan untuk curang
Please please please
Kamu jangan nakal
Nanti aku datang
Bawa yang kau pesan

Diriku untukmu

Semua tahu kau milikku
Semua tahu ku cintamu
Ada pun yang memandangku
Betapa beruntungnya aku

Kadangkala ku cemburu buta
Saat ramai mata terpesona
Terlebih saat ku mahu pergi
Di saat itu kau ada di sini

Ulang Chorus

Bukan aku terlalu
Mengawal sikapmu
Ku hanya terlalu
Terlalu sayangi kamu
Ampunkan aku terlebih-lebih
Jagakan kamu
Ku cintamu
Kau cintaku

Ulang Chorus 3X

Diriku untukmu
Diriku untukmu



6 Komen:

Tanpa Nama berkata...

hehehe...panas gak isu ni yek

Tanpa Nama berkata...

gapo 2x????? tau cerita psl org je...

Tanpa Nama berkata...

Salam...sy pn ex-studnt en.izi jgk (bus. math).setahu sy dia mmg gatal ckit tp xde lh sampai buat bende2 x senonoh kt student.rase nyer dia x de anak n saya sgt syg pada isteri ke-3 dia tp skrg asenyer dh jd isteri ke-2 kot.sbb isteri first dia dh cerai...isteri ke-3 dia tu pn lecture sy jgk..cantik gler orgnyer n bekas student en.izi masa dulu2...isteri ke-2 dia PA dia skrg..Ada 3 isteri dlu tp skrg xtau lh ad berapa...

Puteri Lilin berkata...

Alhamdullillah. Terima kasih di atas segala tohmahan dan fitnah yg dilemparkan ke atas diri ini sebagai bekas isteri kedua 'Prof Izzi'. Hanya Allah s.w.t yg mengetahui kebenarannya dan berhak menghukum, bukan kamu semua wahai manusia!!! FYI, kami berpisah pada tahun 2009, jadi tidak timbul isu 'curang' di sini. Wassalam

Tanpa Nama berkata...

You are a fucking ass hole ass you are a vulgur mother fucking perverted old douche bag fart face nose picking ass licking bastard

Tanpa Nama berkata...

kita tak yah la nk kutuk or tuduh menuduh...bia smua tu Allah yang tentukan....kita hnya manusia biasa,Allah Maha Besar yg arif lg bijaksana dlm hal ni...jgn lak smpai Allah mmbuka aib kita lak...coz aib kita sndri pn lom tentu cmne..kn lebih teruk dr orang yg kita dok tuduh2 tu

Catat Ulasan

Affiliates

 
Chatroom