Home » » Promosi Mega Raya Kerusi Urut OGAWA

Promosi Mega Raya Kerusi Urut OGAWA

Ogawa sekarang sedang rancak mengadakan promosi Mega Raya di mana produknya dijual dengan harga istimewa iaitu 50% dari harga pasaran. Menarik kan?

Ada lagi berita menarik. Kita juga boleh mendapat promosi online yang istimewa untuk 4 produk eklusif Ogawa dengan diskaun sebanyak 70%! Wow! Boleh shopping sakan produk Ogawa untuk Raya kali ini!

Selain dapat potongan harga, anda juga berpeluang untuk memenangi baucer membeli belah bernilai RM10 ribu di samping dapat merasai keriangan membeli-belah dengan pengacara popular No. 1 Malaysia iaitu Aznil Nawawi.

Info tentang tawaran hebat 4 produk Ogawa

ogawa1.JPG

The Enviro Vacuum Cleaner guarantees no secondary pollution in your home because unlike conventional vacuum cleaners that uses dust bags; Enviro captures dust and retains it in the water to prevent it from being discharged into the air.

The Eye Tune and Eye Touch aim to provide relaxation for your eyes. These are definitely suitable for most of us as we do spend a lot of time facing our monitors. These are also suitable for people who are stressed, having frequent headaches and even insomnia.

The OMRON digital thermometer will no doubt come in handy in the current pandemic of A(H1N1) outbreak. It is important for us to be extra cautious and constantly monitor our body temperature to ensure we protect ourselves and our loved ones.

Harga produk-produk di atas amat berpatutan dan bayangkan berapa banyak yang dapat anda jimatkan jika membelinya di saat tawaran istimewa Mega Raya ini.

Lihat tawaran menarik yang tertera di baucer di bawah.

ogawa-coupons-view.JPG

Ogawa telah bekerjasama dengan Nuffnang untuk mempromosikan tawaran menarik ini pada semua pelayar internet.

Hanya klik imej di atas dan cetak baucer tersebut(cetakan berwarna atau hitam putih diterima). Kemudian, kunjungilah mana-mana cawangan Ogawa berdekatan tempat anda dengan membawa baucer yang telah siap dicetak. Anda layak membeli mana-mana 4 produk tersebut pada harga istimewa yang ditawarkan secara online. Anda juga boleh mencetak sebanyak mana baucer tanpa had dan war-warkan tawaran istimewa ini kepada ahli keluarga, sanak saudara dan sahabat taulan.

Lawati OgawaWorld.net untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Promosi Ogawa Mega Raya ini.


ogawa2.jpg


Tawaran dari 24 Julai 2009

Ogawa Mega Raya Sale
Up to 50% Off

Products Offered

Massage Chairs

Location

All Ogawa Outlets

www.ogawaworld.net


Kerusi Urut OGAWA Smart Aire



Kerusi Urut OGAWA Smart Aire ini merupakan kerusi urut Zero Gravity yang pertama di Malaysia. Ia pastinya dapat melegakan bahagian belakang badan di samping dapat merendahkan kadar deyutan jantung dengan melegakan pernafasan. Ia juga menambah paras kandungan oksigen dalam badan. Sekaligus ini akan dapat meningkatkan peredaran darah ke seluruh badan terutamanya ke otak dan organ badan yang lain. Faedah lain, ia dapat mengurangkan stress setelah seharian bekerja.

Anda boleh membaringkan kerusi urut ini kepada posisi ideal 90/90 dan rasailah segala stress yang disebabkan graviti meninggalkan anda.

Cepatlah kunjungi mana-mana cawangan Ogawa yang terdekat dengan anda bagi merasai pengalaman menarik menggunakan kerusi urut 'angkasawan' istimewa ini!




5 Komen:

Cetul^ La La berkata...

hye,, ade promotion utk kesuri urut x?

fathiah berkata...

kerusi urut ogawa,bape harge dye ek? berminat ni :) huhu

emas sepuh berkata...

saya memiliki kerusi urut ogawa terpakai nak letgo dengan harga yang sangat murah. hubungi saya jika berminat 0189832336.

imemynemyself berkata...

Emas sepuh ada lagi ke kerusi ogawa yg nak letgo tu

imemynemyself berkata...

Emas sepuh ada lagi ke kerusi ogawa yg nak letgo tu

Catat Ulasan

 
Chatroom