Home » » D'Apple Fiber bantu kempiskan perut

D'Apple Fiber bantu kempiskan perut

D'APPLE Fiber yang mengandungi organik epal fiber dan kolagen yang tinggi boleh membantu menyelesaikan masalah perut buncit, sembelit dan obesiti.

Organik epal fiber (serat larut) adalah keperluan harian dalam pemakanan kita. Kita memerlukan 25-30 gram fiber sehari untuk membantu detoksifikasi dalam badan.

Serat larut ini juga membantu mengurangkan lemak berlebihan iaitu kolesterol dalam badan, mengurangkan kadar kolesterol serta meningkatkan metabolisme lemak.

Bagaimanapun ramai yang tidak menyedari bahawa tidak mudah bagi mereka untuk mengambil jumlah serat yang diperlukan setiap hari sebelum lemak diserap ke dalam badan.

D'Apple Fiber juga bertindak membuang toksin daripada dalam kolon dan mengawal fungsi usus serta dapat mengelakkan daripada sembelit.

D'Apple Fiber (RM69.90 x 15 uncang) adalah 100% selamat dan semula jadi.

Dirumus dengan teliti mengikut Amalan Pengilang Baik (GMP) dan Halal serta mampu memberi kesan dalam masa yang anda kehendaki.

Bancuh satu uncang dengan segelas air sejuk, minum selepas makan malam akan memperlihatkan keberkesanan pada esok hari apabila anda akan melalui pembuangan yang lawas tanpa cirit-birit. Ia menampakkan proses pembuangan lemak yang tidak diperlukan dalam badan terbuang.

D'Apple Fiber yang berada dalam pasaran selain kaya dengan serat yang baik bagi kesihatan juga berbeza daripada produk lawas yang lain kerana tidak menyebabkan pengguna terasa sakit perut yang memulas dan cirit birit.

Perkara ini tidak boleh dibiarkan kerana kekurangan serat boleh mengakibatkan masalah seperti sembelit, penyakit jantung, kencing manis, darah tinggi dan sebagainya.

Oleh itu, organik epal fiber (D'Apple Fiber) membantu membuang kolesterol dan lemak yang tidak diperlukan. Serat larut ini juga akan menyerap lemak berlebihan dalam badan.

D'Apple Fiber juga mempunyai sumber kolagen yang mencukupi untuk keperluan tubuh. Kolagen adalah komponen utama organisasi dalam badan, kolagen adalah satu pertiga dari jumlah keseluruhan protein tubuh serta zat penting untuk mempertahankan kulit yang lembap, halus dan sihat.

Fungsi kolagen dalam D'Apple Fiber ialah untuk mengelakkan kulit berkedut, menjaga kehalusan dan keanjalan kulit. Kolagen terdapat pada kulit tubuh, tulang, tendon, tulang dan rawan serta komponen utama dalam kulit manusia.

Kolagen mempertahankan keanjalan kulit, memperbaiki sendi, tulang dan kulit menjadi licin, berseri dan bersinar di samping memberikan ketegangan dan keanjalan juga membantu melembapkan kulit.

Kolagen juga berfungsi sebagai katabolisme dalam membantu menurunkan berat badan. Ejen metabolisme dihidrolisis dapat meningkatkan dekomposisi, membakar lebih banyak lemak untuk mencapai matlamat penurunan berat badan.

Proses membaiki sel-sel badan oleh kolagen perlu mengambil banyak tenaga, penggunaan tenaga ini menyebabkan pembakaran kalori ini berlaku terutama semasa tidur.

Kajian menunjukkan bahawa epal stem sel boleh meningkatkan pertumbuhan sel-sel induk manusia, melindungi sel daripada tekanan dan mengurangkan kulit berkedut.

Cecair dalaman pada sel epal mengandungi komponen yang membantu melindungi dan memelihara stem sel manusia.

Ini menjadikan kulit yang licin, lembap, kurangnya garisan, kedutan, melambatkan penuaan. Toksik badan dapat disingkirkan dari badan, sel-sel dalam badan menjadi baru dan sihat semula.

Stokis dan pengedar diperlukan. Hubungi 013-7212205/07-3531098/012-6252631/019-2392240/03-40312631 dan layari laman www.dmasha.com

Jaafar Onn (Pengacara/Artis)

Mulanya saya mencuba produk D'Apple Fiber ini bertujuan menjaga pemakanan seharian daripada lemak, gula berlebihan, kolesterol kerana fiber mengandungi serat serat epal picten yang tinggi dan baik dalam penjagaan kesihatan.

Selepas saya jadikan amalan setiap hari tanpa disedari saya mengalami penurunan pada perut yang mana sebelum ini perut saya agak buncit. Selepas penggunaan D'Apple Fiber ini lebihan kulit di sekeliling perut saya juga mulai bertambah tegang dan tidak menggelebeh. Penyusutan berat badan ini memberikan saya tambahan tenaga dan badan saya terasa ringan.

Seharian menjalani ibadat puasa bersama D'Apple Fiber menambahkan lagi kesan penurunan berganda pada perut dan badan saya. Ramai yang mulai melihat perubahan dan mula bertanyakan tentang kualiti produk ini. Jadi saya beritahu yang saya gunakan D'Apple

Fiber setiap hari. Kebaikan bersama serat organic D'Apple Fiber ini memberikan cukup serat untuk membuang lemak terutama pada bahagian perut. Tunggu apa lagi masa inilah waktu yang terbaik menggunakan Apple Fiber (serat) supaya perut kempis dan langsing di Aidilfitri.



 
Chatroom