Home » » Sinopsis Filem Aku Bukan Tomboy

Sinopsis Filem Aku Bukan Tomboy

Sinopsis Filem Aku Bukan Tomboy

Aku Bukan Tomboy mengisahkan kehadiran seorang gadis, Farisa atau Harry dalam kehidupan dua pemuda bernama Harry dan Burn memberi persepsi baru mereka terhadap gadis yang berperwatakan lelaki. Tekanan dialami sejak dia di alam persekolahan terutama dek sering dibuli beberapa pelajar pengkid menyebabkan Farisa mengubah imej dirinya sebagai seorang yang berpersonaliti kasar dan agresif.

Filem Aku Bukan Tomboy

Harry dan Burn ialah dua jejaka yang mahu menjalinkan hubungan istimewa dengan Farisa. Namun, pada masa sama, dua pengkid bernama Bell dan Sam turut mahu memikat Farisa untuk menjadi pasangan seks songsang mereka. Konflik cinta tiga segi yang berbeza senario memberi dugaan besar dan pengalaman menarik buat Farisa.

Lakonan: Syamsul Yusof, Scha, Salina Saibi,Shaheizy Sam,Sheera



 
Chatroom