Home » » Family Dr bantu pecah lemak

Family Dr bantu pecah lemak

Apabila badan berasid pada kadar yang tinggi, tahap ketahanan badan semakin rendah boleh menyebabkan tubuh badan terdedah kepada penyakit kronik yang serius.

Ia berlaku kerana tahap ion negative yang rendah dalam tubuh badan dan nutrin tidak dapat diserap dengan baik. Ini akan menganggu proses penyerapan lebihan bahan buangan yang menyebabkan kadar asid dalam darah meningkat.

Situasi ini juga boleh menyebabkan salur darah tersumbat dan membuatkan lemak berkumpul dalam salur darah, sekaligus mengakibatkan pelbagai jenis penyakit kronik.

Bagi menangani masalah ini, salah satu kaedah rawatan berkesan ialah menggunakan Family Dr, salah satu produk yang diperakui antarabangsa mampu membantu merawat pelbagai penyakit kronik serta memecahkan lemak di dalam salur darah.

Ia mempunyai kelebihan dalam kepelbagaian fungsi yang tidak terdapat pada mesin terapi yang lain seperti berkonsepkan mampu milik, mempunyai kawalan jauh, butang mesra pengguna, bersaiz ideal, jaminan kualiti antarabangsa dan sesuai untuk seisi keluarga.

Family Dr juga dapat membantu merawat penyakit seperti darah tinggi, kencing manis, strok, gout, batu karang, asma, Parkinson, stress, lemah syahwat, senggugut, haid tidak teratur, penuaan, lemah-lemah sendi dan lain-lain.

Pesakit Asma, Hajah Habsah Dewa, berkata, “Saya menghidap penyakit Asma yang serius selama tiga tahun. Kadang-kadang doktor akan suntik steroid untuk memastikan badan saya bertenaga.

“Selepas enam kali terapi, penyakit Asma saya sudah semakin berkurangan dan badan lebih bertenaga. Bersyukur pada Allah S.W.T.”

Pesakit kencing manis dan darah tinggi, Ahmad bin Bosah pula berkata, “Saya ada masalah kencing manis (bacaan gula 16.5), tekanan darah tinggi (143/99) dan sakit lutut.

“Namun selepas tujuh kali terapi saya bersyukur kerana bacaan gula saya menurun 5.1 dan bacaan tekanan darah tinggi saya ialah 127/83.”

Kini, Al Jabbar Healthcare melancarkan promosi besar-besaran dengan setiap pembelian mesin terapi elektrostatik Dr Jism, pengguna akan mendapat hadiah percuma seperti Massage Chair berharga RM4,400, Foot Massager dan pelbagai produk keluaran Al Jabbar.

Bagi mereka yang ingin mengetahui lebih lanjut mengenai produk ini, sila hubungi 03-87379476 atau 03-87346372. Selain itu anda juga boleh melayari www.aljabbar.com.my atau datang sendiri ke alamat: No 13, Jalan Prima Saujana 1/1A, Taman Prima Saujana, Seksyen 1, 43000 Kajang, Selangor.



0 Komen:

Catat Ulasan

 
Chatroom