Home » » Puteri Sofea - Collagen drink atasi masalah wanita dlm 14 hari!

Puteri Sofea - Collagen drink atasi masalah wanita dlm 14 hari!

Antara masalah paling utama dihadapi wanita adalah penuaan kulit yang lebih cepat daripada sepatutnya. Ramai wanita yang sudah mula menampakkan kedutan pada kulit walaupun usia masih muda.

Hal ini biasanya disebabkan oleh pelbagai faktor yang menyebabkan proses penuaan lebih cepat daripada sepatutnya. Antara faktor itu adalah disebabkan keturunan dan kolagen yang semakin berkurangan.

Semuanya ini akan menyebabkan timbulnya kedutan halus pada kulit, penipisan kulit, hilangnya lemak di bawah kulit, kulit bertambah kering (mungkin disertai dengan rasa gatal) dan proses ini biasanya terjadi apabila anda mencapai umur 20-an.

Faktor luaran seperti sinaran matahari atau pergerakan wajah yang berulang-ulang, graviti, posisi tidur, merokok dan alkohol juga akan menyebabkan proses penuaan kulit lebih cepat daripada sepatutnya. Faktor makanan juga banyak mempengaruhi keanjalan kulit kita.

Untuk mengatasi masalah ini, Puteri.biz memperkenalkan Puteri Sofea - Collagen Drink.

Apa itu Puteri Sofea - Collagen Drink?

Seperti yang kita ketahui, kecantikan dalaman wanita adalah amat penting untuk mengekalkan kesihatan yang berpanjangan dan kesihatan dalaman itu dapat dilihat sehingga terpancar menampakkan kecantikan tubuh. Oleh sebab itu Puteri Sofea - Collagen Drink dirumus secara saintifik untuk merangsang gaya hidup sihat dan aktif apabila digunakan secara berkala dan konsisten berserta pemakanan seimbang dan senaman ringan.

Ia juga dapat membantu mengurangkan masalah yang selalu dialami oleh wanita daripada pelbagai peringkat umur.

Puteri Sofea - Collagen Drink mampu menyerlahkan diri anda menjadi lebih cantik dengan kulit lebih anjal, halus dan gebu. Ia juga dapat membantu menaikkan seri wajah, membantu mengekalkan keremajaan kulit, membantu membuang toksin dalam badan, membantu menggalakkan pertumbuhan semula sel kulit baru, membantu menggalakkan sistem imun tubuh badan yang kuku membantu meningkatkan proses detoksifikasi badan secara semula jadi dan banyak lagi!

Anda tidak perlu lagi membuat rawatan beribu ringgit untuk mendapatkan kulit idaman.

Setiap kotak mengandungi 14 uncang dan setiap satu uncang mengandungi 15 gram.

Mereka yang mengambil secara teratur mengakui bahawa mengambil Puteri Sofea - Collagen Drink selama 14 hari sehingga 1 bulan atau lebih akan menghasilkan kulit yang lebih cerah dan badan lebih sihat hasil daripada gabungan tindakan bahan-bahan premium seperti Kolagen Marin, Glutathione dan Astaxanthin.

Selain itu, Puteri Sofea Collagen Drink juga dilengkapkan dengan khasiat Manjakani, Kacip Fatimah, Aloe Vera dan Ceri Acerolla yang sesuai untuk kesihatan wanita masa kini. Puteri Sofea Collagen Drink ini ditambah dengan perisa delima.

Puteri Sofea - Collagen drink

KOLAGEN MARIN

Kolagen Marin Puteri Sofea - Collagen Drink diperolehi daripada kulit ikan yang berkualiti tinggi. Ia juga adalah sumber kolagen terbaik. Ia dapat membantu menggalakkan pembaharuan kulit dan mengurangkan pengecutan otot, membantu memperbaiki keserian dan lembapan kulit, membantu mengurangkan penampilan kedutan dan lingkaran hitam di sekeliling mata, membantu menyumbang kepada kesihatan menyeluruh pada tulang, gusi, rambut dan kuku dan membantu meningkatkan sistem imun tubuh.

GLUTHATHIONE

Glutathione (GSH) adalah molekul peptida yang sangat istimewa yang memberikan perlindungan antioksidan yang paling besar. Glutathione dicipta dengan istilah "tuan anti oksida" kerana peranan penting dalam mengekalkan eksogen antioksidan seperti vitamin C dan E. Glutathione bertindak seperti pengawal keselamatan sel yang melindungi peralatan genetik dari serangan luar. Glutathione memainkan peranan penting dalam fungsi imun. Glutathione sentiasa dalam tindakan melindungi tubuh terhadap penyakit, toksin, virus, pencemaran, radiasi, ubat-ubatan dan tekanan oksidatif. Apabila kerosakan berlaku, ia akan segera melakukan proses pembaikan.

ASTAXANTHIN

Astaxanthin adalah salah satu daripada nutrien anti-radang yang paling berkuasa di dunia. Terdapat banyak manfaat astaxanthin. Ia adalah ubat yang sangat berkesan untuk semua jenis tendon, sendi dan sakit otot, artritis dan. Ia juga makanan tambahan pemakanan untuk kulit yang muda, cantik, dan mungkin yang terbaik untuk penglihatan dan ia boleh menjadi bahan yang paling memberi manfaat kepada kerosakan badan melalui radikal bebas untuk melindungi anda dari kanser.

Testimoni pengguna Puteri Sofea - Collagen Drink

Dayang - 48 tahun

Saya mencuba banyak produk kolagen di pasaran. Selepas mengamalkan sekotak Puteri Sofea - Collagen Drink, saya dapat rasakan perubahan ketara. Saya rasa lebih bertenaga dan kulit menjadi gebu dan lebih putih.

Fatimah - 24 tahun

Saya sering mengalami masalah datang bulan secara tidak teratur. Alhamdulillah selepas 14 hari mengambil Puteri Sofea Collagen Drink saya dapat rasakan perubahan pada jadual datang bulan saya. Kulit saya menjadi lebih licin dan tiada lagi masalah jerawat di muka. Saya juga dapat rasakan kesihatan dan tenaga saya bertambah baik.

Nurhayati - 41 tahun

Kulit saya bertambah tegang dan saya rasa lebih muda daripada sebelum saya mengamalkan dan bagusnya produk Puteri Sofea - Collagen Drink ini adalah ia memfokuskan kepada kesihatan dalaman saya. Kini saya rasa lebih yakin dan lebih sihat daripada sebelumnya.

Mulakan Perniagaan Dalam Masa 24 Jam

Dengan modal serendah RM450, setiap pembeli akan diberikan keahlian Puteri.biz dan seterusnya boleh mempromosi dan menjalankan perniagaan internet dalam masa 24 jam. Setiap ahli akan diberikan laman web promosi percuma, latihan percuma dan alat-alat pemasaran internet untuk membantu ahli Puteri.biz mendapatkan hasil jualan yang lumayan.

Puteri.biz juga menyediakan tawaran yang menarik kepada sesiapa yang ingin menjadi pengedar Puteri.biz di setiap negeri, daerah dan kawasan. Pengedar akan menikmati keuntungan sehingga 50% dan pelbagai insentif menarik disediakan. Peluang menjadi ejen Puteri.biz dihadkan kepada seorang ejen kepada setiap kawasan untuk mengelakkan saingan atau lambakan produk dalam satu-satu kawasan.

Sekiranya berminat, hubungi Ibu Pejabat Puteri.biz di talian 013 2824722 atau emel kepada support@Puteri.biz sekarang!



 
Chatroom