Home » » Serum CoolHijab - Serum Rambut dirumus Eksklusif untuk wanita berhijab

Serum CoolHijab - Serum Rambut dirumus Eksklusif untuk wanita berhijab

Serum Rambut CoolHijab untuk wanita bertudung

Pemakaian tudung sepanjang hari termasuk ketika waktu panas terik boleh menyebabkan kulit kepala berpeluh, berbau dan kegatalan.

Keadaan itu sudah pasti menimbulkan rasa kurang selesa, apatah lagi sekiranya ia menjadi punca kepada masalah lebih memeningkan iaitu kelemumur dan keguguran rambut.

Apabila keadaan itu dibiarkan, lama-kelamaan kulit kepala bermasalah dan rambut kering dan bercabang hingga menjejaskan keyakinan diri sendiri.


Mencari penyelesaian kepada masalah itu, serum CoolHijab tampil sebagai produk yang mampu menyelamatkan rambut, menjadikan kulit kepala lebih nyaman, menyingkirkan bau hapak, mengurangkan kelemumur dan memperbaiki struktur rambut.

Lebih menarik, ia juga mampu me–ngekalkan keharuman rambut selama 24 jam, merawat masalah kulit kepala kegatalan dan bermi–nyak selain boleh melegakan sakit kepala.

CoolHijab yang juga mampu melembutkan rambut dan menggalakkan pertumbuhan rambut baru, tidak merosakkan tudung kerana ia tidak melekit atau berminyak.

Dijual pada harga RM70 bagi botol bersaiz 30ml yang mudah dibawa ke mana-mana, CoolHijab boleh dibeli melalui Instagram/coolhijabofficial dan www.coolhijab.com.



 
Chatroom