Home » » OST Asmara Luna - Cinta dan Airmata - Bahrain

OST Asmara Luna - Cinta dan Airmata - Bahrain

OST Asmara Luna - Cinta dan Airmata Bahrain

Lirik Cinta dan Airmata - Bahrain

Sayup lagumu iring hatiku
waktu berjalan hanya diriku
lirik bisikanmu
lembut pelukanmu

Hanya tinggal kenangan bagiku
sepi menari menemaniku
air mata tak henti rinduku
Hanya ada aku
ku tanpa dirimu
kan ku simpan cintaku untukmu

Biarkanlah aku jalani hidup
tanpa ada cinta
kerana cinta hanyalah dirimu
hanyalah dirimu

Biarkanlah aku jalani hidup
tanpa ada cinta
kerana cinta hanyalah dirimu
hanyalah dirimu

Kaulah cinta dan airmataku
hanyalah dirimu
aku cinta kepada dirimu
aku cintamu

Biarkanlah aku jalani hidup
tanpa ada cinta
kerana cinta hanyalah dirimu
hanyalah dirimu
aku cintamu

Aku jatuh cinta padamu
kaulah cinta terakhirku

Song : Cinta & Airmata
Singer : Bahrain feat. Cikgu Siti Hajar
Composer : Manusia Putih, Nawfas & Yoya
Producer : NAR Records



 
Chatroom