Home » » OST KL Gangster 2 - Jalan Bersimpang - Filsuf ft SleeQ

OST KL Gangster 2 - Jalan Bersimpang - Filsuf ft SleeQ

OST: KL GANGSTER 2
LAGU: JALAN BERSIMPANG
ARTIS: FILSUF FEAT SLEEQ
PENGARAH MV: SYAFIQ YUSOF


 

Lirik Lagu Jalan Bersimpang - Filsuf ft SleeQ  (OST KL Gangster 2)

Ini jalan yang aku pilih
Ini jalan yang harus aku tempuh
Ini jalan aku tagih
Ini jalan yang harus aku rempuh
Ini jalan yang aku pilih

Banyak jalan yang luas terbentang
Yang kau pilih jalan yang bersimpang
Begitu mudah begitu senang
Tanpa kau berfikir panjang

Apa yang harus aku lakukan
Puas sudah aku cuba untuk kembali ke pangkal jalan
Tak dapat ku mengelak tak berdaya untuk ku elak
Terpaksa juga aku bersaing kerana sudah menjadi darah dan daging
Ke mana sahaja ku pergi ada mata memerhati
Melihat gerak dan geri menanti saat dan masanya tiba bila aku sendiri
Untuk menagih hutang lama yang sudah semakin basi
Hutang darah bayar darah hutang budi bayar budi
Hutang nyawa bayar nyawa wang tidak berguna lagi
Maut sebagai pengganti diri
Inilah jalan penyelesaian yang harus ku tempuhi

Banyak jalan yang luas terbentang
Yang kau pilih jalan yang bersimpang
Begitu mudah begitu senang
Tanpa kau berfikir panjang

Yeah... dulu-dulu kita disatukan
Kita kongsi sebarang beban yang kita lakukan
Masalah kau masalah ku dipersetujukan
Dan kalau tiba hariku berhenti kau setuju kan?
Ok sekarang siapa yang serang aku semalam
Siapa yang beri alamat rumah aku sekarang
Siapa yang berani bersemuka dengan aku
Pegang pedang hulur senjata aku takkan blah
Aku penyabar tapi jangan cabarku jangan belasahku
Membuat sesuatu yang sudah lama ditinggalkan untuk nafas baru
Ambil satu nafas sedut dalam-dalam
Malam ini kita cuba nasib main tikam-tikam

Banyak jalan yang luas terbentang
Yang kau pilih jalan yang bersimpang
Begitu mudah begitu senang
Tanpa kau berfikir panjang

Kau katakan aku sudah jatuh
Bagaimana aku boleh jatuh setakat kau berdiri pun tak kukuh
Kau katakan aku sudah kalah
Bagaimana aku boleh kalah sedangkan engkau menang pun tak pernah
Aku sudah hilang garang?
Bagaimana aku hilang garang setakat engkau belum melihat aku berang
Walaupun suatu hari nanti aku akan tumbang
Lambangku akan sentiasa berada di ambang



 
Chatroom