Home » » Adara White & Izzyslimm

Adara White & Izzyslimm

Adara White & Izzyslimm
Kegemukan telah dianggap sebagai epidemik di seluruh dunia akibat memakan makanan yang tinggi dalam tenaga tetapi dengan nilai nutrisi yang rendah. Kegagalan menyingkirkan toksin dari dalam badan akan menyebabkan organ-organ manusia tidak berfungsi dengan betul, penurunan kadar metabolisme dan juga penjejasan sistem endokrin. Kegemukan yang serius juga akan menyebabkan kemerosotan kesihatan.

Lantaran itu DNA Health & Wellness telah mengeluarkan satu produk pelansingan iaitu Izzy Slimm, yang merupakan terapi PHYTO (tumbuhan) dengan pati-pati Bio-Aktif NANO dengan sebatian tulen 100% terapeutik dan tanpa kesan sampingan. Izzy Slimm telah berjaya mempercepatkan penyingkiran lemak degil dengan lebih mudah, mengurangkan lemak tubuh badan disamping mengekalkan tenaga anda, mengekalkan keseimbangan kadar metabolisme badan, menyingkirkan lemak berlebihan, menentang selulit dari dalam dan yang penting sekali menganjalkan badan & kulit. Izzy Slimm memberikan anda kebebasan untuk memiliki bentuk badan yang diingini dengan tanpa penyedutan lemak, tanpa ubat, tanpa pengurangan makan, tanpa laksatif ,tanpa senaman dan tanpa kesan yo-yo.

Izzy Slimm membentuk semula tubuh badan kita dalam jangkamasa pendek dan mengekalkannya dalam jangkamasa panjang. Izzy Slimm juga mempunyai kajian kukuh untuk membuktikan kejayaan pengurangan berat badan dalam tempoh masa beberapa minggu sahaja. Sesuai untuk lelaki dan wanita, Izzy Slimm sangat mudah diambil kerana hanya bancuh dengan air suam dan diminum setiap pagi selepas sarapan. Izzy Slimm tidak mempunyai sebarang kesan sampingan kerana kandungannya yang mengandungi ekstrak tumbuhan yang bertindak secara semulajadi dengan tubuh badan.

Selain dari Izzy Slimm, DNA Health & Wellness juga mengeluarkan produk khas untuk wanita yang tercari-cari produk yang bagus untuk kulit serta kesihatan dalaman. Adara White, produk yang menggabungkan kombinasi 4 dalam 1 iaitu Pueraria Lobata, Marin Collagen, Kacip Fatimah dan Manjakani menjadikan kulit lebih halus, tegang, muda serta cerah. Garis halus dan kedut di sekitar mata akan mula menghilang serta raut muka akan jadi lebih muda dan kontour serta bentuk badan menjadi lebih cantik serta menjadikan sendi yang lebih sihat.

Adara White pastinya menjadi rebutan wanita masakini kerana mempunyai kombinasi Kacip Fatimah dan Manjakani di mana khasiatnya memang diketahui baik untuk kesihatan dalaman wanita. Pengambilan Adara White adalah untuk gadis serta wanita yang mementingkan penjagaan dalaman diri mereka. Untuk gadis muda, persiapan sebelum melangkah ke gerbang perkahwinan amatlah penting agar bakal suami akan lebih menghargai anda kerana anda telah menjaga aset anda sebaikbaiknya sejak dari usia muda. Untuk wanita yang telah berkahwin pula, pastinya suami akan menyayangi anda seperti mana rasa cinta yang dirasai sejak malam pertama perkahwinan. Jika anda mengambil Adara White setiap hari, semakin banyak khasiat herba yang diserap di dalam badan dan pastinya akan memberi kesan serta impak yang bagus untuk tubuh badan.

Antara maklum balas yang diterima hasil pengambilan Adara White adalah setelah beberapa hari pipi akan tampak bercahaya serta liang pori-pori juga semakin mengecil. Mereka yang menghidapi senguggut semasa kedatangan haid juga merasa kurang sakit berbanding sebelumnya. Yang susah membuang air besar juga kini sudah lawas. Yang paling menggembirakan adalah hubungan intim suami isteri juga makin hangat hasil pengambilan Adara White. Adara White amat mudah diambil kerana hanya perlu buka sachet dan terus dituang kedalam mulut. Rasanya amat sedap membuatkan anda tidak sabar menanti hari esok untuk meneruskan pengambilannya setiap hari.

Bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan produk Adara White, bolehlah berkunjung ke DNA Health And Wellness di Suite 43-G,Jalan Wangsa Delima 5, Pusat Bandar Wangsa Maju, Kuala Lumpur atau hubungi Hotline di talian 019-2341011 & 010-2468446



 
Chatroom