Home » » Cosmic Nature Oxygen Concentrator Testimoni @ Cara Penggunaan

Cosmic Nature Oxygen Concentrator Testimoni @ Cara Penggunaan

Cosmic Nature Oxygen Concentrator Testimoni

Cosmic Nature Oxygen Concentrator Testimoni
Kes 1

Arif Mohd Ramli, 69 tahun (Kuala Lumpur).

Saya memang menggunakan rawatan oksigen selepas disahkan doktor menghadapi masalah berkaitan jantung.

Selepas melihat iklan mengenai Cosmic Nature Oxygen Concentrator, saya berjumpa dengan juru perundingnya untuk mendapatkan maklumat lanjut.

Saya dapati Cosmic Nature Oxygen Concentrator mempunyai beberapa kelebihan termasuk menghasilkan oksigen tulen, anion negatif dan penapisan kekotoran udara.

Alhamdulillah, selepas menggunakan mesin ini, penyakit yang saya alami pulih, pernafasan memuaskan dan dapat tidur lena.

Cosmic Nature Oxygen Concentrator bukan sekadar mesin biasa, tetapi ia direka khusus untuk membantu menyediakan udara yang lebih bersih untuk kesihatan tubuh.

Testimoni yang dijalankan dalam kalangan orang ramai mendapati penyakit yang mereka alami semakin pulih selepas menggunakan mesin ini.

Ada yang mengalami masalah sinus dan hidung tersumbat mendapati keadaan lebih baik dan pernafasan lebih selesa selepas menggunakan mesin itu.

Begitu juga mereka yang mengalami masalah tidur berdengkur, migrain, letih lesu, kurang fokus di tempat kerja, susah tidur, kerap sakit kepala dan masalah kulit.

Selepas menggunakan Cosmic Nature Oxygen Concentrator, kehidupan mereka lebih selesa dan dapat melakukan aktiviti harian dengan lancar.

Cosmic Nature Oxygen Concentrator mungkin baru di negara ini, tetapi di beberapa negara maju seperti Eropah dan Jepun, ia banyak digunakan untuk pelbagai jenis penyakit.

Mesin perubatan itu direka khusus bagi mengagihkan udara yang mengandungi oksigen dan nitrogen supaya oksigen yang dihasilkan mencapai sehingga 90 peratus tulen.

Ia adalah sejenis mesin pintar bagi membersihkan udara tercemar akibat molekul habuk halus, bakteris, asap rokok dan pencemaran bahan kimia.

Cosmic Nature Oxygen Concentrator sesuai digunakan bagi golongan berikut:

* Wanita hamil

Ia membantu mengurangkan gejala seperti kelesuan, pening dan muntah yang disebabkan pencemaran udara.

Hasilnya, udara yang disedut bersih dan ia amat baik untuk proses pembesaran bayi dalam kandungan.

* Kanak-kanak

Kanak-kanak yang dalam proses pembesaran memerlukan udara yang bersih dan sebarang kekurangan dalam isi padu menyebabkan mereka mengalami pelbagai komplikasi.

Malangnya, kemodenan menyebabkan kanak-kanak terdedah kepada pencemaran udara di sekeliling dan ini memberi kesan kepada daya ketahanan tubuh.

Kekurangan oksigen dalam tubuh menyebabkan mereka mudah mendapat pelbagai jenis penyakit seperti sinus, alahan kulit, asma dan kurang daya tumpuan.

* Golongan berusia

Bagi mereka yang meningkat usia terutama warga emas, daya ketahanan badan dan sistem organ dalaman mulai merosot, apatah lagi jika persekitaran mereka tercemar dengan udara yang kotor.

Tidak hairanlah jika anda melihat golongan berusia terutama warga emas sering menghadapi masalah batuk, paru-paru dan sesak nafas.

Jika masalah itu terus berleluasa dan tiada usaha untuk menanganinya, mereka boleh mendapat jangkitan lebih serius seperti penyakit jantung, darah tinggi dan strok.

* Orang yang bekerja sepanjang masa di dalam bilik

Jika bekerja sepanjang masa dalam bilik terutama berhawa dingin, hakikatnya anda terdedah kepada pelbagai komplikasi serangan penyakit.

Golongan seperti tukang masak, pereka bentuk, operator dan `telemarketing' terdedah kepada risiko itu.

Kekurangan pengedaran udara dalam bilik menyebabkan berlaku pengurangan oksigen. Ini menyebabkan situasi seperti mudah letih, mengantuk, kelesuan dan tidak bermaya.

Akibatnya, mereka yang mengalami masalah itu akan terjejas prestasi kerja dan dalam tempoh jangka panjang mudah mendapat penyakit berjangkit.

* Orang yang banyak berfikir menggunakan otak

Golongan korporat seperti ketua jabatan, profesional, pelajar, warga kota, pemandu teksi, pemandu lori dan mereka yang sering tidur lewat terdedah kepada risiko ini.

Disebabkan persekitaran yang tercemar dan kekurangan oksigen, ia akan menyebabkan seseorang mudah mendapat penyakit kronik.

Oxygen Concentrator adalah sejenis alat istimewa kerana membantu merawat pelbagai penyakit kronik. Ia hanya mengambil masa 10 atau 30 minit dan mudah digunakan sama ada di rumah atau pejabat.

Cara penggunaan mesin Oxygen Concentrator

* Pagi

Selepas bangun tidur, minum secawan air atau Pure Green dan gunakan Oxygen Concentrator selama 30 minit untuk mendapatkan oksigen tulen.

Ia membantu melancarkan peredaran darah kerana oksigen adalah nutrisi kepada sel dalam badan.

* Tengah hari

Selepas makan tengah hari dan separuh hari bekerja, gunakan 30 minit mesin itu untuk mendapatkan oksigen bagi membantu menghilangkan mengantuk, kelesuan, keletihan dan mengekalkan kesegaran badan seharian.

* Malam

Selepas seharian melakukan aktiviti, sebelum tidur gunakan mesin ini selama 30 minit untuk mendapatkan oksigen bagi membantu meningkatkan kualiti tidur.

Hasilnya, apabila bangun tidur esok hari, anda akan lebih segar, cergas dan lebih bersemangat untuk memulakan aktiviti baru.

Ia selamat digunakan kerana maklum balas daripada mereka yang menggunakan Oxygen Concentrator amat memberangsangkan.

Kunjungi Cosmic Nature Healthcare Sdn Bhd, Wisma Cosmic, No 2A, Jalan Rampai Niaga 1, Rampai Business Park, Taman Sri Rampai, Setapak, Kuala Lumpur atau hubungi talian 0341433840 atau laman web, http:// www.cosmicnature.com/ atau e-mel: mail@cosmicnature.com untuk maklumat lanjut.

Fungsi Cosmic Nature Oxygen Concentrator:

* Membantu meningkatkan peredaran darah

* Meningkatkan tahap fokus dan kecekapan bekerja

* Membantu meningkatkan sistem imunisasi

* Meningkatkan kualiti tidur

* Merangsang sel-sel otak dan mengurangkan tekanan

* Membantu memulih tenaga badan dan keletihan

Mereka yang sesuai menggunakan Cosmic Nature Oxygen Concentrator:

* Wanita hamil, kanak-kanak dan orang tua

* Orang yang banyak berfikir dan mudah penat

* Orang yang bekerja sepanjang masa di dalam bilik






 
Chatroom