Home » » OST Lagu Tema Aku Pilih Kamu - Hargai Cinta - Dina Nazir / Zwen Addeen (lirik + video)

OST Lagu Tema Aku Pilih Kamu - Hargai Cinta - Dina Nazir / Zwen Addeen (lirik + video)

 
Lagu tema bagi filem Aku Pilih Kamu


Lirik Hargai Cinta - Dina Nazir feat. Zwen Addeen

Perjalanan hidup membawa aku
Mengenal erti sebuah rindu
Yang mungkin bisa tuk menebus kembali
Kekosongan di hatiku ini

Kucuba belajar menghargai cinta
Bicara hati tanpa kata
Kerna ku tahu kau setia di sana
Untukmu kasih ku serah segalanya

Takkan ada jurang pemisah
Yang mampu 'tuk merubah ketentuanNya
Biar masa yang menentukan
Cinta kau dan aku dalam suratan

Takkan ada jurang pemisah
Yang mampu 'tuk merubah ketentuanNya
Kan ku jejak setiap nota
Cinta kau dan aku tetap bersama
Selamanya

Terperangkap dalam gelap yang menghantui
Tak mampu lagi menipu diri
Hidup tanpa cinta lemas tak berjiwa
Nota cintamu membawa cahaya

Takkan ada jurang pemisah
Yang mampu 'tuk merubah ketentuanNya
Biar masa yang menentukan
Cinta kau dan aku dalam suratan

Takkan ada jurang pemisah
Yang mampu 'tuk merubah ketentuanNya
Kan ku jejak setiap nota
Cinta kau dan aku tetap bersama di akhirnya



 
Chatroom