Home » » Lagu Tema OST Projek Memikat Suami - Buatmu Cinta - Aiman Hakim Ridza (Lirik)

Lagu Tema OST Projek Memikat Suami - Buatmu Cinta - Aiman Hakim Ridza (Lirik)

Lagu Tema OST Projek Memikat Suami - Buatmu Cinta - Aiman Hakim Ridza

 
Lirik Lagu Buatmu Cinta - Aiman Hakim Ridza

Aku bisa membuatmu jatuh cinta
Kepadaku walaupun kau tak cinta
Kerna cinta kerna sayang
Kan datang padamu kerna terbiasa

Aku datang dalam hidupmu
Mungkin tak seperti yang kau inginkan
Tapi jangan kau menjauh
Cuba fahami mengapa aku di sini

Mungkin aku bukan yang engkau pilih
Tapi percayalah ini yang cinta pilih
Bersama dirimu walau hati tak mahu

Beri cinta kesempatan
Untuk membuktikan semua

Aku bisa membuatmu jatuh cinta
Kepadaku walaupun kau tak cinta
Kerna cinta kerna sayang
Kan datang padamu kerna terbiasa

Aku bisa membuatmu jatuh cinta
Kepadaku walaupun kau tak cinta
Kerna cinta kerna sayang
Kan datang padamu kerna terbiasa

Beri cinta kesempatan
Untuk membuktikan semua

Aku bisa membuatmu jatuh cinta
Kepadaku walaupun kau tak cinta
Kerna cinta kerna sayang
Kan datang padamu kerna terbiasa

Aku bisa membuatmu jatuh cinta
Kepadaku walaupun kau tak cinta
Kerna cinta kerna sayang
Kan datang padamu kerna terbiasa



 
Chatroom