Home » » Sinopsis Aku Ada Wali, TV AlHijrah

Sinopsis Aku Ada Wali, TV AlHijrah

Sinopsis ringkas Aku Ada Wali

Seorang gadis yang menyimpan rahsia kesucian hati yang takut dan cinta pada Ilahi di sebalik tabir aurat yang menghijab diri.

Dia menjadi siulan ramai lelaki namun falsafah cinta yang dipegangnya menyebabkan dirinya tidak mudah untuk dimiliki. Dia tetap teguh dengan falsafahnya biarpun didatangi dugaan cinta silih berganti.

Khazinatul Asrar mendapat keistimewaan itu kerana rahsia falsafah cintanya pada Ilahi. Cinta yang kudus dan suci.

Aku Ada Wali

Aku Ada Wali kini menemui penggemar drama Melayu setiap hari Selasa, jam 10 malam di stesen TV Alhijrah.

Menampilkan beberapa pelakon tersohor seperti Siti Saleha, Zahiril Adzim, Zoey Rahman, Aida Jebat dan Sabhi Sadhi.



 
Chatroom