Home » » Tentang GO SHOP, shopping online sangat mudah di Astro TV

Tentang GO SHOP, shopping online sangat mudah di Astro TV

Tentang GO SHOP, shopping online sangat mudah di Astro TV

GO SHOP adalah destinasi gaya hidup beli-belah 24 jam yang menghiburkan yang mempunyai demonstrasi, promosi dan penjualan produk serta perkhidmatan menerusi pelbagai platform termasuk Astro TV, Astro On The Go, talian e-dagang dan perdagangan mudah alih dengan menawarkan pengalaman runcit pada bila-bila masa dan di mana jua. GO SHOP adalah usaha sama antara penyiar terkemuka di Malaysia, Astro Malaysia Holdings Berhad dan GS Home Shopping Inc - peruncit multimedia terkemuka Korea.

Para pelanggan boleh membuat panggilan menerusi talian bebas tol 24 jam GO SHOP di 1800-82-0088 atau layari http://www.goshop.com.my untuk membuat tempahan produk.

Masa penghantaran adalah antara dua hingga lima hari bekerja di seluruh negara dan pelbagai pilihan pembayaran tersedia termasuk kad kredit dan kad debit keluaran tempatan, Pelan Pembayaran Mudah, pemindahan melalui bank secara dalam talian dan bayaran tunai semasa penghantaran.


 Info

Perkhidmatan membeli-belah di atas talian kini menjadi trend dan kegilaan umum. Platform seperti telefon pintar, tablet, komputer peribadi memudahkan kita untuk membeli-belah pada bila-bila masa dan di mana jua.

Menerusi kerjasama Astro sebuah syarikat kumpulan hiburan media pengguna bersepadu terkemuka di Asia Tenggara dan GS Home Shopping Inc., sebuah syarikat runcit multimedia terkemuka Korea dengan berbesar hati mengumumkan pelancaran GO SHOP iaitu sebuah perkhidmatan membeli-belah 24 jam terbaharu di Astro TV (Saluran 118), Astro On The Go dan platform atas talian serta mudah alih GO SHOP.

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif Astro, Dato’ Rozana Rozhan,  perkhidmatan GO SHOP adalah bukti pihak Astro memberi komitmen untuk perkhidmatan yang lebih baik buat para pelanggan terutamanya rakyat Malaysia.

“Rakyat Malaysia kini semakin pantas berhubung, bijak dan mudah mendapatkan maklumat serta menginginkan yang terbaik. Oleh itu, Go Shop menandakan komitmen kami untuk memberi perkhidmatan yang lebih baik buat para pelanggan dengan membawa lebih banyak pilihan, kemudahan dan pengalaman buat seluruh rakyat Malaysia,”  jelas Dato’ Rohana Rozhan.

GO SHOP akan menjadi pemangkin pertumbuhan yang kukuh untuk Astro dari segi pertumbuhan pendapatan masa depan, dengan menyasarkan pasaran sedia ada sebanyak 4.3 juta buah kediaman dan 17 juta pengguna. Capaian pelbagai platform GO SHOP ini bertujuan untuk memenuhi tuntutan rakyat Malaysia yang mencari pengalaman membeli-belah yang menghiburkan, menyeronokkan dan memudahkan.

Pada masa sama, GS Korea menyedari sepenuhnya potensi perkongsian perniagaan ini yang luas dan yakin bahawa persekitaran perniagaan yang dinamik di Malaysia akan menjadi pemangkin kepada pertumbuhan perniagaan.

“Membeli-belah dari rumah menambah baik kehidupan, menghiburkan dan meluaskan lagi konsep runcit dalam dimensi baru yang menarik,” ujar Huh Tae-Soo, Ketua Pegawai Eksekutif, GS Home Shopping Inc.

Sejak pra pelancarannya pada 1 November 2014, GO SHOP telah menerima sokongan yang sangat memberangsangkan dengan tempahan lebih daripada 115,000 produk sehinggan kini. Buat masa ini, terdapat sebanyak 60 produk yang dapat diperolehi dengan perancangan untuk meningkatkan jumlah ini ke dua kali ganda dalam tempoh setahun.




 
Chatroom