Home » » Penawar Perut Buncit /Obesiti : D'App le Fiber - Try 2 Slim

Penawar Perut Buncit /Obesiti : D'App le Fiber - Try 2 Slim

Penawar Perut Buncit dan Obesiti D'App le Fiber bersama Try 2 Slim
Pembersihan usus ialah langkah pertama untuk mencegah sembelit dan mengempiskan perut. Bahan buangan yang semakin terkumpul dalam usus disebabkan cara pemakanan tidak tetap dan terlalu kuat makan adalah salah satu daripada faktor menyebabkan sembelit.

Oleh itu pembersihan usus ialah langkah pertama untuk mencegah sembelit dan perut buncit. Proses ini membabitkan pembuangan lemak, toksin dan minyak daripada badan.

Salah satu produk di pasaran yang dapat membantu anda mencegah masalah sembelit dan perut buncit ialah D'Apple Fiber.

D'App le Fiber

Mereka yang mengambil D'Apple Fiber akan dapat merasai perbezaannya selepas satu hingga lima hari mengamalkan minuman ini. Anda akan mengalami pembuangan najis yang banyak (mungkin berbau busuk dan berwarna hitam).

Jangan bimbang kerana ini adalah antara proses membuang lemak, toksin dan minyak dalam tubuh.

Selain itu, anda akan mengalami pembuangan lebih daripada sekali dan masalah sembelit bertambah baik. Selepas 15 hari mengambil produk ini, toksik semakin berkurangan, lemak, minyak, lendir yang tidak diperlukan semakin terbuang dan perut semakin lembut serta kurang buncit.

Produk D'Apple Fiber mendapat sambutan di kalangan pengguna yang menghadapi masalah perut buncit tidak kira lelaki atau wanita. Ramai yang berjaya mendapat perut yang kempis dengan cara pengambilan yang betul seperti disyorkan.

Kini D'Masha mempunyai teknologi terbaru satu kelainan yang mesti dicuba bagi yang mengalami masalah berat badan (obesiti). Sekiranya anda sedang tercari-cari produk diet atau formula untuk turunkan berat badan Try 2 Slim adalah jawapan yang tepat.

Formulasi Try 2 Slim yang berharga RM69.90 adalah minuman yang sempurna bagi yang inginkan badan yang langsing secara sihat bertindak memberikan rasa kenyang atau mengurangkan pengambilan makanan, membantu menguruskan badan tanpa kegemukan semula.

Produk ini mendapat kelulusan kementerian sebagai suplemen pemakanan, halal dan selamat digunakan.

Formulasi daripada ekstrak roselle, aloe vera dan mirifica kaya dengan khasiat untuk tenaga dan memberi rasa kenyang semulajadi tidak kira bila waktu yang diperlukan, anda boleh tentukan bila masa anda mahu diet sama ada pagi, tengahari atau malam.

Bancuh satu paket dengan segelas air suam atau sejuk biasa dan diminum. Roselle mengandungi vitamin C, D, B1 dan B2 serta kaya anti oksida 100% semulajadi dan dirumus dengan teliti. Atasi obesiti dengan Try 2 Slim serta pengambilan yang disyorkan.

Untuk kesan yang lebih efektif pengambilan bersama D'Apple Fiber amatlah disyorkan kerana D'Apple Fiber mempunyai serat yang tinggi dalam proses pembuangan lemak yang tidak diperlukan, manakala Try 2 Slim mengawal pemakanan yang berlebihan menyegar dan mengembalikan tenaga dan mencergaskan minda. Diet ada dengan Try 2 Slim dan pembuangan dengan D'Apple Fiber untuk langsing.

Stokis dan pengedar diperlukan. Maklumat lanjut hubungi 019-2392240 / 012-6716969 / 07-3531098 / 03-40312631 atau layari web www.dmasha.com



 
Chatroom