Home » » HiShop - Kedai kecantikan dan kosmetik dalam talian

HiShop - Kedai kecantikan dan kosmetik dalam talian

HiShop - Kedai kecantikan dan kosmetik dalam talian

Nota: HiShop disebut sebagai hai-shop 

Membeli belah di HiShop sangat mudah. Semuanya dihujung jari. Pelbagai variasi produk ditawarkan di HiShop seperti produk kosmetik, penjagaan kulit, aksesori, kelengkapan mandian dan segalanya yang berkaitan dengan kecantikan.

HiShop juga menjanjikan produk yang tulen di mana anda tidak perlu ragu jika terbeli produk klon, palsu atau tiruan. Segalanya asli di HiShop dan pastilah jaminan ini menenangkan jiwa semua pembeli tegar online!

Oleh itu, jangan ragu-ragu membeli-belah di HiShop.


Apa yang menarik, HiShop turut menawarkan pos percuma kepada pembelian yang melebihi RM50.

Jimat duit anda yang suka berbelanja barangan kecantikan, kan?

HiShop turut melantik duta kecantikan mereka sendiri melalui 'HiShop beauty ambassador programme' di kalangan blogger yang terpilih di mana blogger-blogger bertuah ini akan menerima bungkusan misteri setiap bulan yang berisi produk terpilih atau produk baru untuk dicuba. 

Sebagai duta kecantikan HiShop, mereka akan membuat ulasan jujur tentang produk-produk yang telah dicuba dan mewar-warkan di dalam blog masing-masing. Sudah tentu ulasan duta-duta ini mempengaruhi pembaca setia blog mereka untuk membuat pilihan terbaik semasa membeli-belah di HiShop. Menarik bukan?

Oleh itu, jom kita membeli-belah di HiShop!

Layari HiShop Facebook: https://www.facebook.com/hishopmy
Layari website HiShop: http://HiShop.my

Maklumat Untuk Dihubungi
Telefon: 03-7725 2170



 
Chatroom