Home » » Gambar Fahrin Ahmad Menangis

Gambar Fahrin Ahmad Menangis



"Saya sangat kecewa, saya tidak marah dengan mereka tetapi kenapa sampai hati buat saya begini. Kata saya kaki pukul, panas baran...., saya tidak macam itu," ujar pengacara Sehati Berdansa ini.

Dia turut memberitahu bahawa keburukan-keburukan yang diceritakan oleh bekas-bekas kekasihnya itu telah mengaibkan dirinya.

"Percintaan bersama Linda dan Scha Al-Yahya adalah dua percintaan yang berbeza. Jalan ceritanya juga berbeza tapi bila mereka sudah berkawan baik, mereka bercerita tentang keburukan saya. Cuba suruh mereka cari 10 kebaikan saya, mesti ada.

"Tapi saya tetap berbangga berkawan dengan mereka dan kerjaya mereka yang semakin meningkat," katanya.

Kredit: Mstar



4 Komen:

paeh berkata...

kesian fahrin. aku tgk die menangis bkn tipu2. betul2 punya... menangis daripada hati...

Tanpa Nama berkata...

emm...emm...emm...spe btl spe slh erk?klu fahrin btl,sbr la erk.biar diaorg ckp mcm2.mlt mnsia,bkn tmpyan.klu tmpyan,dgn kain btik pn leh ttup.tp dhsyat gak la erk prmpuan ni.ingtkn mmpu mngncangkn hti je tp air mte pn ggur ke bumi.ish3.....

aza aina natasha berkata...

biar lah dia orang cakap macam tu...fahrin sabar je lah ye

Tanpa Nama berkata...

ya atau tidak, kawen bru tau prangai seseorang...

Catat Ulasan

 
Chatroom