Home » » Lirik Lagu Susun Silang Kata - Aizat

Lirik Lagu Susun Silang Kata - Aizat

Lirik Lagu Susun Silang Kata Aizat

Aku ingin bermimpi denganmu
Ke awana untuk teman bintang bulan
Kerananya lebih terang sinarnya
Dengan kehadiran kau dan aku

Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada

Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu

(korus)
Kau umpama susun silang kata
Yang terakhir untukku
Sekian lama ku mencari
Rupa-rupanya di depanku
Hidup ini tak bererti
Jika tiada cinta di hati
Untuk terus ku teguh berdiri

Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada

Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu

(ulang korus)

Dan tak kira apapun
Yang terjadi dalam mimpiku
Usahlah ia berakhir
Tanpaku memilikmu

(ulang korus 2x)



17 Komen:

lea berkata...

huhuhuhuhu....tade pape na tlis!!
btw blog neh best!!
hahahhaha

Tanpa Nama berkata...

lagu nie bestnye.

FiraSyaHa -13- berkata...

suke angat lagu ni...
lirik dia best gile...
sekejap jek dapat hafal lirik dye...
coz simple...
tak au nak tulis apa agy...
tapy lagu aizat semua besh!
suke angat...
suke angat...

LiL berkata...

asal corus lagu nih mcm lagu tilu je.
ade unsur penciplakan nih.;O

LiL berkata...

eh kejap,bukan nih lagu maulana nyanyi mase kt af ke?

Tanpa Nama berkata...

kan aizat y wat lgu ni dlu

Tanpa Nama berkata...

lagu ntah apa2 meluat aku...ptuihhh...

Tanpa Nama berkata...

nak tutup pun tak tau kat ne bosan dengar lagu ni apa ke ntah cih..............

Encik Tiramisu berkata...

best lah lagu nie! suka suka

Tanpa Nama berkata...

apa maksud lagu nih??sila explain...hehehe
kawan aku kasik tp aku x paham plak maksud dia..hahaha..sape2 tolong plisss..thanx..may god bless u.. =]

Tanpa Nama berkata...

askum...........saya diyana. saya ingin beryanyi dengan abang alif ..................kerana saya minat dengan dia sebab rambut dia tercacak and hensem.........hehehehehehe............dtg lah kolah kami.............
dari saya diyana...........

Tanpa Nama berkata...

fuhh sedapnye

saya hebat berkata...

besh lagu ni

Tanpa Nama berkata...

okeylah lagu ini.

Tanpa Nama berkata...

power!!!!!!!

shafiqa berkata...

wah..best nyer lagu nie..

Tanpa Nama berkata...

Suka sgt dengar ♬

Catat Ulasan

 
Chatroom