Home » » BRAND'S® InnerShine Pati Beri baik utk penjagaan mata

BRAND'S® InnerShine Pati Beri baik utk penjagaan mata

BRAND'S® InnerShine Pati Beri

InnerShine Pati Beri baik untuk mata dan kerana kaya dengan Vitamin A, Beta Carotene & Zink. Khasiat ini adalah penting untuk kanta mata(lens), yang berperanan sebagai lapisan yang melindungi mata.

Mata yang segar dan terang memainkan peranan penting dalam kehidupan harian. Ramai yang sedar mengenai perkara ini dan mengambil langkah memastikan kesihatan mata dengan mengambil pelbagai produk kesihatan.

InnerShine Pati Beri membantu menghindari pencemaran dan sinaran UV pada mata kerana ia mengandungi tujuh jenis buah beri premium dari benua Eropah serta Amerika yang kaya dengan bahan antioksidan dan zat pemakanan.

Tingkatkan pengedaran darah
BRAND'S® InnerShine Pati Beri

Ramuan inti pati minuman itu berkhasiat, pekat dan lazat kerana ia terdiri daripada beri acai, beri biru, blackcurrant, chokeberi, kranberi, elderberi dan strawberi iaitu buah-buahan eksklusif, kaya dengan vitamin C dan flavonoid.

Berfungsi bukan saja merawat kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas, tetapi juga meningkatkan pengedaran darah ke mata. Bahkan, diperkaya dengan nutrien penting seperti pelbagai vitamin dan mineral sekali gus baik untuk mata sentiasa sihat dan tampak bersinar.

Penjagaan kesihatan mata adalah sesuatu yang sering kali kurang diendahkan. Justeru, demi kebaikan mata, berilah ia nutrien dan khasiat tambahan bagi meningkatkan kesihatan.

Pengguna disaran minum sebotol InnerShine Pati Beri setiap pagi bagi menyegar dan melindungi mata, kekal segar dan berseri sepanjang hari. Harga RM30.50 untuk pek enam botol (42 mililiter (ml) dan RM57.90 untuk pek 12 botol (42ml).



 
Chatroom