Home » » Sabun muka jongkong emas Zmasha

Sabun muka jongkong emas Zmasha

Sabun muka jongkong emas Zmasha
Penggunaan serbuk emas sebagai sebahagian daripada bahan produk penjagaan kecantikan terutama sabun pembersih makin mendapat sambutan kerana ia membantu untuk menambah seri pada kulit wajah.

Malah, kandungan emas 24 karat yang menyamai 99.9 peratus serpihan hablur emas tulen padat yang terdapat dalam sabun pembersih terbabit melakukan pembersihan bertujuan memulihara kesihatan kulit wajah.


Selain itu, penggunaan bahan berkenaan juga menggalakkan penyerapan molekul oksigen ke dalam kulit serta membolehkan fungsi selular atau sel berada pada tahap paling tinggi untuk menghasilkan kulit sihat berseri dan bersinar.

Bentuknya seperti jongkong emas juga amat unik dan membuatkannya lebih istimewa dalam merawat dan membersihkan wajah secara keseluruhan.

Di samping itu, sabun berkenaan bertindak sebagai bahan antipenuaan ketika membersihkan wajah dan menjadikan warna kulit lebih seimbang dan sihat.


Kombinasi penggunaan ekstrak lemon dan protein soya juga memainkan peranan dalam memastikan hasil yang lebih baik. Ia membantu untuk merawat, mencerah serta menegangkan kulit. Menariknya, pemakaiannya secara berterusan boleh melambatkan proses penuaan kulit.

Dengan formulasi pelbagai fungsi, sabun terbabit membantu melindungi sistem pemulihan kulit, mengurangkan kedutan serta meningkatkan kelembapan dan merangsang pemulihan kulit.

Hanya tiga minit diperlukan untuk wajah kelihatan bersih segar bermaya dengan mengikuti langkah mudah iaitu membersih, melembap serta mencerah bagi memperoleh kulit yang cantik berseri.

Langkah mudah adalah dengan menggosok Sapphire Collagen Scrub untuk membuang sel kulit mati dengan lebih berkesan. Kemudian, hasilkan buih pada sabun jongkong emas dan gosok selama dua hingga tiga minit (gosok hingga ke leher).

Pada siang hari, gunakan bedak asas merah jambu (SPF25) untuk mendapatkan warna kulit menawan selepas penggunaan.

Untuk kulit anjal, melambatkan penuaan, warna kulit cerah dan seimbang, bancuh satu paket Beaurose dengan segelas air sejuk biasa dan minum sebelum tidur.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai kegunaan sabun muka jongkong emas Zmasha dan keluaran lain, layari www.zzbeauty.com.my atau hubungi talian 03-40225942 atau 019-2225942.




 
Chatroom