Home » FAZFIT - Rahsia Fazura semakin langsing

FAZFIT - Rahsia Fazura semakin langsing

FAZFIT - Produk Pelangsingan Badan

Fazura makin langsing dan berat badannya turun sebanyak 3kg dalam masa 10 hari selepas mengamalkam suplemen FAZFIT.

Sebagai seorang yang obses dalam aspek menjaga penampilan diri, Fazura cukup risau jika mengalami kenaikan berat badan.

“Saya seorang yang sentiasa perlu menjaga penampilan terutama di depan khalayak walaupun saya suka makan dan apabila berat badan naik, saya memang sangat risau.

“Sudah setahun saya fikirkan tentang bisnes ini dan selama ini, saya pernah mencuba pelbagai produk pelansingan badan tetapi saya mencari produk yang betul-betul berkesan dan tidak memudaratkan. Jadi, timbul idea mengeluarkan produk sendiri.


“Fazfit dalam bentuk kapsul mengandungi ramuan herba tradisional dan selamat. Saya telah mengamalkan produk ini sejak empat bulan dan hasilnya saya turun 3 kilogram dalam masa 10 hari tetapi saya juga pergi ke gimnasium.”

Suplemen pelangsing badan tersebut perlu diikuti dengan senaman. Baginya, mengharapkan ubat semata-mata untuk kurangkan berat badan adalah cara hidup yang tidak sihat. Formulasi FazFit ini turut memperoleh kelulusan dari Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Produk tersebut menggabungkan pelbagai ramuan berkualiti yang telah digunakan secara tradisional dalam membantu mengurangkan berat badan serta mampu membuang angin dalam badan.

FazFit ditawarkan dengan harga RM119 (Semenanjung Malaysia), RM129 (Sabah dan Sarawak) dan $51 dolar (Singapura dan Brunei). Ia mengandungi 30 biji kapsul dan boleh didapati daripada stokis yang dilantik bermula 2 Februari depan.

Maklumat lanjut mengenai produk pelangsingan badan ini boleh menghubungi Encik Rozam Abdul Rahman di talian 019-2538057 atau melayari laman web www.dolldomination.com.my.

Kredit: Budiey



 
Chatroom