Home » » OST Keluarga Karaoke: Aku Keliru oleh Raja Ema dan Lawa Nie Geng (Lirik)

OST Keluarga Karaoke: Aku Keliru oleh Raja Ema dan Lawa Nie Geng (Lirik)

OST Keluarga Karaoke: Aku Keliru oleh Raja Ema dan Lawa Nie Geng (Lirik)



Lirik Lagu Aku Keliru: Lawa Nie Geng ft Raja Ema

Harusnya kau tau apa di depan mu
Langit tidak selalu biru
Kadang engkau pun celaru

Harusnya kau tau apa di depan mu
Langit tidak selalu biru
Kadang engkau pun

Aku keliru aku keliru aku keliru
Selalu begitu

Aku keliru aku keliru aku keliru
Selalu begitu

Yo cuba tengok si kuat besi pun mampu bengkok
Niat dah meliat jalan lurus mahu belok
Tapi esok masih ada kalau mahu elok
Usaha terus maju jangan biar diri sebok

Anggap ada peluang walaupun jatuh tersungkur
Masih tak kebulur tanda harus perlu bersyukur
Mengapa lu pa dia tapi dia ingat kita
Jadi tidak mahu kau bersujud sebelum kau ke kubur

Haha soalan cepu emas
Berenang di lautan bumi jangan sampai lemas
Hidup sederhana tapi biar nampak kemas
Bebaskan diri mu baru nampak lebih jelas

So pedas i’m just kidding jangan pening
Nasihat dalam lagu ini bukan tangkap feeling
Bila sampai atas jangan lupa untuk landing
Tiap insan ada panggilan tunggu masa mahu ringing
I’m out

Harusnya kau tau apa di depan mu
Langit tidak selalu biru
Kadang engkau pun celaru

Harusnya kau tau apa di depan mu
Langit tidak selalu biru
Kadang engkau pun

Aku keliru aku keliru aku keliru
Selalu begitu

Aku keliru aku keliru aku keliru
Selalu begitu

Apabila langkah engkau perlahan bertahan
Mungkin kali ini harusa berlawan dan
Saat bila kau hadapi cuba hayati
Pancaroba jiwa bukan semua boleh rasai

Jangan risau bila dugaannya sampai
Hadap dengan tenang ini bukan raptai
Sengaja tuhan berikan kau jalan yang hambar
Sekadar mahu pengalaman kau bertambah lancar

Tambah sukar bila kau punya kerjaya
Perlu bahagi masa mereka atau harta
Hidup ini memang pedih
Sekeras mana pun hati engkau tetap jernih

Seharusnya engkau mesti bertambah siap
Biasalah manusia tidak lepas dari silap
Anggap saja apa engkau dapat itu berharga
Yakinlah penyudah indah mesti akan ada

Adakah ini semua benar
Ilusi yang membuat aku separa sedar
Adakah ini semua benar

Adakah ini semua benar
Ilusi yang membuat aku separa sedar
Adakah ini semua benar

Harusnya kau tau apa di depan mu
Langit tidak selalu biru
Kadang engkau pun celaru

Harusnya kau tau apa di depan mu
Langit tidak selalu biru
Kadang engkau pun

Aku keliru aku keliru aku keliru
Selalu begitu

Aku keliru aku keliru aku keliru
Selalu begitu

Lirik Lagu : Aku Keliru
Artis : Lawa Nie Gengft Raja Ema




 
Chatroom